פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר בשקית ניילון ללא אביזרים נלווים-3 פעמים!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים הוזמן מכשיר "לטרל טיי" ע"י חברי ליום הולדתי. כעבור שבועיים הגיע המכשיר ללא קופסא, עטוף בניילון נצמד, ללא דיסק וטיימר וללא הוראות הפעלה. מיד התקשרתי לערוץ הקניות וביקשו ממני לשלוח הצהרת לקוח בכדי שאוכל לקבל מוצר חלופי.
כל זה קרה באותו יום שהיינו אמורים לטוס למשך שלושה שבועות.
שלחנו את הצהרת הלקוח וסבתא של חבר שלי הייתה אמורה לקבל את המוצר בזמן שהותנו בחו"ל. מסרנו לה לפני, שלא תסכים לקבל מוצר שלא מגיע עם קופסא.
באופן מאד לא מפתיע, המוצר הגיע בשנית, ללא קופסא ומוצרים נלווים (אנחנו נמצאים בשבוע האחרון של אוגוסט).
השליח לא הותיר לסבתא של חבר שלי ברירה, לחץ עליה והיא לקחה את המכשיר.
כל הסיפור נודע לנו בעת שהותנו בחו"ל וכבר אז יצרנו קשר עם המחלקה המשפטית שמטפלת בנושא של הצהרת לקוח.
סרבנו לשלוח עוד הצהרת לקוח מאחר והנושא התחיל להיות ממש מטריד ודי מסובך מאחר ולא היינו בארץ.
חזרנו לארץ ובסביבות אמצע ספטמבר שלחנו לבסוף את הצהרת הלקוח השניה. בנוסף להצהרה התקשרנו ודרשנו לא להביא מוצר ללא אריזה מקורית. עבר למעלה מחודש מאז שנשלחה הצהרת לקוח. לפני שבועיים נאמר לי ע"י נציגה שהמוצר כבר יצא ויגיע בימים הקרובים. לפני יומיים דיברתי שוב עם נציג שירות שמסר שהמוצר יצא ב-15.10 מהמחסן.
הבוקר נמסר לי מהדואר שמחכה לי מוצר מערוץ הקניות ללא אריזה מקורית ועל כן באופן אוטומטי סרבתי לקבלו.
הכסף על המוצר כבר שולם ובעצם מאותו רגע שהתחילה העיסקה עם ערוץ הקניות אני כל הזמן סביב הטלפון (לוקח לפחות רבע שעה עד שמישהו עונה), מיילים ובעיקר עצבים על השירות המזלזל, היחס הפוגע ואי יכולת להשתמש במוצר שנקנה בכספי.
עוגמת נפש,בזבוז זמן,כספי ועלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי על החזרת המוצר ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה