פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר חדש שהגיע פגום וחוסר מענה במשך חודש ימים! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית דחף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב מערוץ הקניות שילמתי אותו כולל הובלה ונמסר לי כי הוא יגיע עם שליח המחשב הגיע כשהאריזה פגועה והתברר כי המחשב חטף חבטה בצד וכל המארז נהרס.התקשרתי מייד ונענתי כי הנושא יטופל בתוך 14 יום ! כי אילו הכללים הסברתי כי המחשב בינו חדש ורק הגיע ונענתי כי יש נהלים וצריך להמתין לאחר כיומיים מורטי עצבים לקחתי את המחשב מביתי בחיפה לספק שנמצא בראש"לצ .
והמארז הוחלף הגעתי לביתי לצורך התקנה והתברר כי המחשב נשלח ללא הדרייבר ולא ניתן להתקינו התקשרתי שוב ושוב נמסר לי להמתין 14 יום כי זהו הנוהלים .המתנתי ושום דבר לא קרה שוב נסעתי מחיפה לראשל"צ והביא את הדרייבר .לאחר ההתקנה לאחר עבודה של שעה במחשב הוא כבה לבד ואז התברר כי המאוורר של המעבד לא עובד ! וכן הצורב הפסיק לעבוד ו"תקע" את המחשב שוב נסעתי לראש"לצ מחיפה . בזבזתי זמן רב טלפונים ומכתבים ללא הועיל אין שרות !!!!!
פיצוי בגין ההובלה ןכן עבור הנסיעות הטלפונים ועוגמת הנפש בגין החוסר אונים של הערוץ! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה