פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה של טלפון אלחוטי פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך פרסום בערוץ בטלויזיה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתחילת חודש ינואר רכשתי מערוץ הקניות מוצר. ונאמר לי ע"י הטלפנית שמגיע לי מוצר ב-50% הנחה בגלל היותי לקוחה טובה בערוץ, אף על פי ששנים לא רכשתי מהם דבר. הטלפנית הציעה לי מכשיר טלפון אלחוטי בחצי מחיר והסכמתי. לא נדרש ממני הרבה, בסך הכל רק כרטיס אשראי וכתובת לשליחת המוצר. מאחר ואני עובדת מהבוקר ועד שעות הערב המאוחרות היה לי מאוד נוח לרכוש מכשיר מבלי להתאמץ. לאחר שבוע קיבלתי את המוצרים ביום שלישי בערב וכשהגעתי הביתה חיברתי את המכשיר לפי כל ההנחיות שהיו רשומים בדף ההסבר. ולמראה הפלא המכשיר לא עובד, הקו מת. לקחתי את המכשיר הישן וגם חיברתי והקו כן פועל. לאחר מס' נסיונות עם המכשיר החדש וכשראיתי שהוא לא נדלק ולא פעול בכלל. הכנסתי אותו מיד לאריזתו. ומיד למחרת בבוקר התקשרתי לשרות לקוחות וענתה לי אחת בשם אירנה, שמה שלא הסברתי לא עזר. הסברתי שהמכשיר לא עובד נטו אין קו, והיא בשלה מתעקשת שצריך תמיכה טכנית. ביקשתי ממנה את כספי בחזרה. והיא אמרה שאוקיי נשלח שליח שיקח את המכשיר ונזכה אותך. עברו מס' ימים ואין מענה משרות לקוחות. שלחתי אימייל והסברתי את הבעיה, ואכן מקבלת תשובה משרות לקוחות נציגה בשם אמה. שאין בעיה צריך להמתין שבועיים ואז יגיע שליח ויקח את המכשיר ובתום השבוע יוחזר כספי. מאז עברו כחודש וחצי שבמהלכם אני מתקשרת ושולחת עוד איממילים ואין מענה, אלא רק מ-2 נציגות . שאומרות שרק בתום השבועיים יהיה אפשר חטפל בנושא וחזכות אותי. אתמול 4.3.09 התקשרתי שוב ועונה לי עוד נציגה שאומרת אוקיי מאז שדיברת עם 2 הנציגות האחרות, והנציגה האחרונה היתה רק לפני שבוע, את צריכה להמתין עוד שבוע. ואני מסבירה שהמוצר התקבל אצלי בינואר ואנחנו היום בחודש מרס מה קורה? ואז מעבירים אותי שוב לאמה וכך היא עונה לי, חמודה תשלחי לספק את המוצר והוא יזכה אותך. הרי אני לא מכירה מי הספק והכתובת שלי היא אתם ערוץ הקניות. לכם שילמתי ואתם שלחתם לי את המוצרים. יש עדיין אצלי את הקופסה שרשום עליה ערוץ הקניות. מה קורה איתכם? אם רכשתי טלפון אלחוטי זה אומר שהייתי זקוקה לו. ואני חודשיים בלי מכשיר? אנחנו לא יודעים, כך זה הנוהל שלנו. את תשלחי את המכשיר לספק והוא יזכה אותך. ואני אומרת אין לי זמן לכך. שאם כן הייתי קונה מכשיר במקום מגוריי, שם יש לי אבא ואמא למוצר. ובכלל מדוע עליי להתעמת עם ספק שאיני מכירה. הרי מכם רכשתי את המוצר אתם הכתובת שלי. וכך מס' שעות מהבוקר ועד לשעות אחר הצהריים שיחות ושיחות הם מתקשרים אליי ואני אליהם וזו אותה התשובה תשלחי את המוצר. ומפי אמה נציגת השרות נאמר תשלחי מהר את המוצר עד סוף השבוע כדי שלא תאבדי את זכותך להחזרת המוצר. המוצר חדש באריזתו וללא שימוש. מיד למחרת קבלתו התקשרתי. על איזה איבוד זכות מדובר? מה קורה? זה היחס ללקוחות? אני בערוץ הקניות בחיים שלי לא אקנה יותר וגם אספר את סיפורי לכולם.
אני רוצה שישלחו אליי שליח שיקח את המכשיר הפגום. ושיזכו אותי בסכום המוצר כולל דמי משלוח ששלחו אליי את המוצר
(עוד דבר נאמר לי אתמול 4.3.09 תשלחי את המוצר בדואר שליחים. אמרתי אוקיי מי משלם על המשלוח, ומה שנאמר לי מפי יעל נציגת שרות את משלמת, לא די בכך שקיבלתי מוצר פגום, עשרות טלפונים על חשבוני, אני עוד צריכה לשלם גם על דואר שליחים שאלתי? והיא ענתה זה מה שאנחנו יכולים לעשות למענך. מה למעני? אתם לא עושים כלום.
אני רוצה את כספי בחזרה. תשלחו שליח שהביא את המוצר שגם יקח אותו ממני. אני קניתי בערוץ בגלל הוחות שבעניין. למה טלפנית שהציעה את המכשיר לא הסבירה שבמידה ויש פגם או כל דבר אחר, אני אצטרך לטפל בכל. ואז הייתי שוקלת פעמיים אם לרכוש דרכם. ומה נאמר לי? למה את לא שאלת? אבל למה שאשאל? הרי כל אחד מצפה כשהוא קונה שהמוצר יהיה תקין. ועוד במיוחד מערוץ הקניות שהמוצרים שלהם עוברים בדיקה "קפדנית".
לסיכום, יחס משפיל ומזעזע.מכל הנציגות שאתם שוחחתי. ועוד אתה משלם בכסף על יחס כזה.
שוב, אני רוצה שיקחו ממני את המכשיר ויזכו אותי בסכום המוצר.

בתודה מראש
יפרח זהבה
כספי סוג הנזק :
ברצוני שיקחו את המכשיר כפי שהגיע אליי. ויזכו אותי בסכום המוצר פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה