פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחיות לקבלת המוצר. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר בערוץ הקניות לאחר יום חויבתי בתשלום עבור הובלה ותשלום ראשון.
לאחר כ-שלושה שבועות יצרו איתי קשר והודיעו לי שמחר בבוקר בין השעות11 ל-15 יגיע שליח עם הכורסה שרכשתי.בלית בררה לקחתי יום חופש מהעבודה ע"מ לקבל את הכורסה שרכשתי במטיב כספי.עברה שעה ועוד שעה ועוד שעה והשליח לא הגיע ולא התקשר.בסביבות השעה 17 החלטטתי להתקשר לערוץ הקניות לבדיקת הנושא נאמר לי שאני אמתין הוא יגע.חלפה שעה ועוד שעה ועוד שעה. ומי לא בה ...השליח בשעה 21 עיפתי והלכתי לשון בשעה21:30 הטלפון מצלצל האם אפשר להגיע לתת לך את הכורסה .אמרתי בנימוס שאני ממתין מהשעה 11 אני עיף מאוד אני מצטער יש להגיע בזמן שניקבע .זהוא עיפתי עברו חלפו כמה ימים ואף אחד לא התקשר למרות שפנתי לערוץ הקניות נאמר לי שאני צודק אבל כורסב לא אקבל בזמן...
נ.ב זה הפעם הראשונה שאני רוכש ציוד מערוץ הקניות. חבל על קבלת פניים שכזאות

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
ע.מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מר יהודה רכש בתאריך 22/11/05 כורסת לואיזיאנה, הזמנה מס' 5249277.
מועד האספקה הוא 14 יום מאישור כרטיס האשראי, היינו עד לתאריך ה 07 בדצמבר.
ביום 05 בדצמבר תואמה אספקה, אך המוביל התעכב וחרג מהמועד שנקבע והלקוח סרב לקבלו.
ניסו לתאם עם מר יהודה אספקה ליום 08 בדצמבר, אך הלקוח דחה את המועד.
ביום 13 בדצמבר הלקוח הודיע כי ברצונו לבטל את הזמנתו מאחר ולא הסכים להמתין לתיאום נוסף.
בהתאם לבקשתו של מר יהודה לביטול העסקה, יועבר זיכוי מלא.



אשמח לעמוד לשירותכם גם בעתיד
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה