פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שריטה עמוקה על שולחן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פוריה-נוה עובד ת.ד 143 כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו דרך ערוץ הקניות פינת אוכל ועל פלטת השולחן יש שריטה די עמוקה שהיא אפילו צבועה בצבע השולחן. כשקנינו ביקשנו לא להרכיב את השולחן כי עמדנו לעבור דירה,אז פשוט קיבלנו ריהוט לא מורכב,ארוז,וזה עמד בצד משהו כמו חודש.בבית החדש כשפתחנו התאכזבנו. הודענו על הבעיה ואז נאמר לנו בעצם שעברו 14 יום וזאת הבעיה שלנו שחתמנו ללא בדיקת המוצר... אפילו כשמחייגים לערוץ הקניות יש שיר שאומר שכל מוצר שיוצא נבדק על ידם...לא היה ולא נברא!!
זה מוצר שמיובא ע"י רהיטי אור שגם הם יצאו פארשים.נתנו לי פתרונות של: ללכת לנגר שיתקן את הנזק על חשבוני כמובן.ערוץ הקניות סחורה פגומה,ולא לוקח אחריות .מיותר לציין ששילמתי במיטב כספי...
וגם שולחן שרוט, סוג הנזק :
החלפת השולחן לאלתר!!!!! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
גב' דייזי רכשה ביום 01.08.05 פינת אוכל סן פרנסיסקו.
ביום 24.10.05 הלקוחה התלוננה כי ישנה שריטה על פלטת השולחן.
אנו מקנים ללקוח 14 ימים בכדי לבחון ולבדוק את המוצר ולהחליט באם המוצר עונה על שביעות רצונו.
מחובתה של הגב' דייזי היה לבדוק את תקינות ושלמות המוצר בזמן קבלתו, כמו כן במעמד אספקת המוצר הלקוחה חתמה כי קיבלה מוצר תקין.
נותן האחריות יגיע לבית הלקוחה לבדיקת טענותיה ויטפל בהתאם.
תגובה:
(תשובה זו ניתנתה ביום 12.03.06) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה