פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת מערוץ הקניות! נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על שירות מתחת לכל ביקורת מערוץ הקניות!
להלן תיאור המקרה:
הזמנתי שולחן + 6 כסאות מערוץ הקניות בתאריך 21.11.09.
קיבלתי את הסחורה לראשונה בתאריך 30.11.09.
הסחורה שהתקבלה הייתה פגומה: משענת כסא שבורה וחלקים חסרים להרכבת 2 כסאות.
פניתי טלפונית וגם במייל לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות שיישלחו את החלקים החסרים וביקשתי לתאם הגעה מראש.
כמובן שבזמן זה התשלומים המשיכו לרדת מבלי שקיבלתי את כל הסחורה שהייתי זכאית לה.
לאחר כשבועיים הגיע נהג פעמיים-שלוש מבלי לתאם הגעה למרות שביקשתי מפורשות לתאם, בפעמים אלו לא היה אף אחד בבית, מה שגרם להגעה מיותרת של הנהג והתבטאויות לא ריאליות מצידו כגון לקיחת יום חופש מהעבודה כדי שיגיעו בשעות הבוקר, הבאת הסחורה למקום העבודה שלי ולשים את הסחורה אצל השכנים (שירות מתחת לכל ביקורת).
לאחר כחודש הגיע הנהג מבלי לתאם, במקרה בני היה בבית, אשר ביקש לראות את הסחורה, הנהג לא ידע האם כל הציוד קיים בחבילה ופתח אותה, היה חסר ציוד ולכן בני לא חתם והנהג לקח את הסחורה.
לאחר כחודש וחצי שוב הנהג "נחת" אצלי בערב (במקרה הייתי בבית ושוב לא תיאמו הגעה למרות בקשתי החוזרת והנשנית) רציתי לפתוח את החבילה לראות שהחלקים נמצאים אך חתמתי ללא הבדיקה כי השליח טען שאסור לפתוח את החבילה בנוכחותו. לצערי הרב גם הפעם הסחורה לא הייתה שלמה והיו חסרים חלקים להרכבת עוד כסא אחד.
שוב התחילו הטלפונים לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות כאשר נציגה אחת טענה שיצרו איתי קשר במהלך 48 השעות הקרובות ומשלא קרה הדבר התקשרתי שוב ונציגה אחרת אמרה שיצרו איתי קשר במהלך 14 הימים הקרובים! הדבר אינו ריאלי שנמשכת כזו רדיפה וסחבת אודות סחורה שהזמנתי לפני למעלה מחודשיים, את התשלום הם לוקחים אך את הסחורה הם לא מביאים. הוצאתי המון שיחות למפעל המספק את הסחורה וגם לערוץ הקניות אך נתקלתי בחוצפה, בתשובות לא הגיונית ובשירות מתחת לכל ביקורת. אבקשכם לטפל בנושא זה, היחס משפיל והסחבת הבלתי נגמרת הזאת אינה הגיונית. אם הייתי יודעת שהזמנת המוצר יעלה לי בכ"כ הרבה עצבים, עוגמת נפש ויחס מזלזל לא הייתי יוצרת קשר עם ערוץ הקניות! אין סיכוי שאזמין משהו דרכם בעתיד, יחס כזה מזעזע ושירות גרוע!!

ממתינה לתגובה
תודה מראש,
אוה זלקר
ראשל"צ
052-3463992
+ עלבון+ סוג הנזק :
הבאת הסחורה בהקדם האפשרי! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה