פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
נעימי אלה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו, 68181 כתובת:
פקס:03-5156119 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שאתחיל לכתוב את תלונתי באשר לערוץ הקניות, אני אומר כי היחס המחפיר שחוויתי, לא ציפיתי מערוץ רציני כערוץ הקניות. אני לקוחה פעילה בערוץ הקניות, זה לא המוצר הראשון שהזמנתי דרך האינטרנט, הייתי בהלם מהשירות.

ב13.1.2010 הזמנתי סט פנינים מערוץ הקניות דרך האינטרנט. מספר קטלוגי 32899, זמן אספקה: 7 ימי עבודה ואני מצטטת מהאתר שלהם. את המוצר קיבלתי רק היום 7.2.2010, זמן לא סביר כלל. קראתי את החוזה שלהם בעיון רב, הפירצה היחידה בחוזה שלהם אומרת שבמידה והמוכר לא יכול לספק את זה תוך הזמן שנקבע, יש לו חודש לערך לספק את המוצר אך הוא חייב להודיע לקונה בזמן סביר. הודעה כמובן לא הייתה. כתוב בחוזה שבמידה וישנה מלחמה המוכר לא חייב לספק, יכול להיות שערוץ הקניות רואה את הסכסוך הישראלי פלסטיני כמלחמה וזה בסדר, אך במצב זה הוא לא יכול לספק שום מוצר. אולי הייתה שרפה (שגם זה כתוב בחוזה שיכול לקרות) או גורם שלא תלוי במוכר עצמו (אלוקים התערב? ). אני מאד צינית כי הזלזול הזה בלקוחות מרתיח אותי. במהלך כל התקופה הזאת שלחתי לכם לא פחות מ3 פניות שירות!!! ולא נעניתי לאף אחת מהן. התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם בטלפון ולא הצלחתי להגיע, המשיבון שלכם שלח אותי לאינטרנט לשלוח פניית שירות שזה מה שעשיתי 3 פעמים ולא נענתי כלל. לפני כמה ימים התקשרתי לשירות הלקוחות וסוף סוף קיבלתי מענה טלפוני, נאמר לי שזה תוך 14 יום. היכן כתוב 14 יום? כתוב במפורש וצילמתי זאת דרך המסך, 7 ימי עבודה!!!!

קניתי את סט הפנינים לאירוע שכבר עבר, במיוחד, אני לא מתכוונת לענוד את התכשיט בקרוב, לכן היום לא הייתי מזמינה את המוצר אם הייתי יודעת שתאחרו באספקה.
דבר נוסף, המידה של הצמיד היא מפלצתית, היא לא של יד אנושית, יכולות להיכנס שם לפחות עוד 4 ידיים לתוך הצמיד. איזו מן חוצפה זאת שאתם דורשים על הקטנה כסף? המידה היא לא הגיונית מלכתחילה, מראש היא עוצבה ל4 ידיים לפחות.
ערוץ רציני שמקפיד על פירסום כל- כך רב ותראו איזה תנאי שירות לקויים, התעלמות גסה מלקוחות, לספק את המוצר כמעט חודש אחרי בלי הודעה מוקדמת.

ודבר נוסף, ביום חמישי האחרון 4.2.2010 התקשרו אליי מהספק כדי להודיע לי שביום שישי עליי להיות בבית בין 08:00-11:00 בבוקר כיוון שהמוצר יגיע. אני הפסדתי יום עבודה כדי להיות בבית ובכל זאת הם לא הגיעו וגם לא הודיעו. עד 14:00 בצהריים חיכיתי. איזו מן חוצפה זאת? היום הגיע המוצר ועל המוצר נמחק בעט "יום שישי בין 08:00-11:00.

אני מבקשת להחזיר לי לפחות 50% מהסכום גם בגין אספקת המוצר כמעט חודש ימים אחרי ללא הודעה מראש, גם כי הפסדתי יום עבודה מלא ביום שישי כיוון שחיכיתי לכם כי זה מה שאמרתם לי לעשות וגם בגלל ההתעלמות משלוש פניות שירות כדי לברר מתי המוצר אמור להגיע וגם בגלל בזבוז הזמן.
לידיעתכם, אני אפרסם את המקרה גם בערוצי טלויזיה לצרכנות. בושו לכם.
גם עוגמת נפש, גם כספי, גם עלבון וגם בזבוז זמן. סוג הנזק :
החזר של לפחות 50% מהסכום (פתרון הגיוני לחלוטין) וגם אי- תשלום להקטנה. אני לא מאיימת אך זה ניסיון אחרון לפני תביעה. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה