פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרם התקבל המוצר< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שקניתי מזרון זוגי בערוץ הקניות , ולאחר ששילמתי בשני תשלומים (שהתשלום הראשון כבר ירד) נאמר לי שלאחר שבוע יצרו איתי קשר.
היום אנו לאחר שלושה שבועות מאז ואף אחד לא יצר קשר.
לאחר שביקשתי מערוץ הקניות לדעת מה קורה , נאמר לי לנסות בעצמי ליצור קשר עם הספק .
מיותר לאמר ששמתי כניראה את "כספי על קרן הצבי". אף אחד לא נימצא על הקו.
חבל שערוץ הקניות לא לוקח אחריות .
כספי סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר בן זקן רכש ביום 24.11.05 מזרון סופר דיימונד, הזמנה מס' 5251178.
המוצר סופק לבית הלקוח.
אנו מתנצלים על העיכוב באספקת המוצר.
ערוץ הקניות מייחס חשיבות מירבית לרמת השירות ללקוח, אנו רואים בשביעות רצון לקוחותינו ערך ראשון במעלה ועושים כל שביכולתנו להשגת מטרה זו.
נשמח לראות את מר בן זקן שוב בין לקוחותינו המרוצים.
תגובה:
(תגובה זו נשלחה אליכם ביום 14.03.06) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה