|
|
|
|
|
|
אי אספקה של מוצר |
נושא התלונה: |
יום שישי 16 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מערכת קולנוע משולבת דרך ערוץ הקניות. הבטיחו 14 ימי עסקים לאספקה של המוצר. כעבור 14 ימים בדיוק הגיע מוצר שונה(צבע שלא הזמנתי). ביקשתי להחליף ורק כשבוע לאחר מכן שלחו בשנית את המוצר אך שוב טעות בצבע אחר. בשיחות שלי עם שירות הלקוחות של ערוץ הקניות הם מתנערים מאחריות ושולחים אותי להתמודד מול הספק שלהם(חברת elkol אלקטרוניקה).לאחר המתנה של עוד מספר ימים מגיע שוב שליח, ושוב שלחו מוצר בצבע שונה. 3 פעמים חזרו על אותה טעות ושום גורם לא לוקח עליו את האחריות לעוגמת הנפש שנגרמת לי.חוץ מלבקש סליחה כל פעם.
בינתיים החיוב של המוצר נעשה ואני בבית עוד מחכה למוצר שיגיע.(כמעט חודש ימים ממתין למוצר)
מס' הזמנה בערוץ הקניות הוא 6101450
ובחברת אלקול(ספק) מס' הזמנה 551502
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אני דורש פיצוי הולם לכל הנעשה מערוץ הקניות שאיתם החלה ההתקשרות שלי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ערוץ הקניות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|