|
|
|
|
|
|
חוסר אמינות וחוסר יחס |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כן כן, גם אנחנו נפלנו קורבן לשיטה. רכשנו דרך ערוץ הקניות מכשיר טלויזיה. מספר ימים לאחר מכן קיבלנו טלפון והציעו לנו לשדרג תמורת כמה מאות שקלים נוספים. בדקנו וסרבנו לשידרוג. הגיעה המכשיר אותו רצו למכור לנו לאחר השידרוג ומסתבר שאת המכשיר שקנינו בכלל אין. שירות לקוחות לא ממש נותנים תשובה ("שידרגנו לך מה אתה רוצה?") מעבר לפקידה נמוכת דרג לא ניתן לדבר עם אף אחד. כולם מבטיחים תשובה תוך 14 יום אבל זה בדיוק הזמן שיש ברשותינו לבטל את העסקה...ועכשיו גם צריך לשלם על משלוח חזרה. בקיצור - עובדים על כולם ומסתבר שזו בכלל שיטה. אולי שווה לתבוע יצוגית פעם אחת ולתמיד?
|
|
|
|
|
|
|
|
ערוץ הקניות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|