פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלותו של ערוץ הקניות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בין חודש אוקטובר לנובמבר , הזמנתי ,דרך ערוץ הקניות ,חבילת דיסקים ( שנות השישים ) בהשמעה ראשונה הכול היה בסדר , אולם בהשמעה השניה התגלה אחד הדיסקים כפגום ( קפיצות , חוסר רצף...)
מתוך מאות דיסקים שקניתי במהלך חיי , לא קרה כדבר הזה , גם לא דיסקים שנקנו במקומות שכוחי אל . פניתי אל ערוץ הקניות ,ולאחר דין ודברים , "הסכימה" נציגת הלקוחות , גברת ליאת שמה, "להיענות" לבקשתי ותמורת "תצהיר מעורך דין " ( !!! ) ולאחר שאחתום עליו , יאותו להחליף לי את הדיסק הפגום .
כיוון שמתוך שבעת הדיסקים נמצא -לאחר השמעה שניה - פגם באחד , מי ערב לכך ששאר הדיסקים נמצאים באותה רמת פגימות ?
דרישתי להחזרת כול הדיסקים וקבלת זכוי נדחתה כמובן , ובמילה "כמובן" איני
מביע הזדהות עם התגובה ,אלא סוג של יאוש ציני האוחז בי לנוכח מה שמתרחש בעולם העיסקי והמסחרי ובין יחסי נותני השרות למנהם לבין הלקוח .
ישנו כח הרתעה הפועל תמיד לרעת הלקוח , שהרי , למשל , כמה אנרגיה אני יכול לבזבזעל דיסק פגום ? בזמנו ניהלתי מערכות מול חברות,אירגוינם ומשווקים
שהתנהלו , בדרך כלל , בבתי משפט לתביעות קטנות . כול זמן שהתביעה היתה
"עקרונית" בלבד , דהיינו ,כול זמן שהתביעה הייתה מינורית ולא חרגה את מימדי הנזק , הייתי בחור טוב כפי ששופטים אוהבים ,וכשהבנתי את כללי המשחק ( נקודה חשובה ביותר אותה אסביר בהמשך.. ) ודרשתי סכומי נזיקין גבוהים יותר , הפכתי בעיני השופטים לסחטן הבא להתקיים מתביעות קנטרניות .
והנה ההסבר , ואף אם הוא טרחני משהו , כדאי להיאזר בסבלנות :
נניח שחברה כמו "הום סנטר" ( הנחה , אגב , מבוססת ) קונה 100.000 כוסות מסין , וכדי לחסוך בעלוית - וגם לקנות אותם בהנחה משמעותית - הקנייה נעשית ללא בדיקה רצינית , מה שנקרא בקרת איכות -אינספקציה בלע"ז - מה שאומר שאחוזי ה"נפל" -או "אקפל" בלועזית , יהיו גבוהים מן הממוצע . ובכן , אתה כצרכן -ועוד 10% מן הלקוחות , מה שאומר 10.000 כוסות לפחות שלא עמדו במבחן הזמן -אפילו לא במבחן הדקה ! -
ואז , 99.999 אחוז מן הלקוחות לא יכתתו את רגליהם, או את זמנם ,ויגדו "כפרה".
.000001 אחוז , מן הלקוחות יתאמץ ויבוא להחליף . ביג דיל .
אבל , ה0.0000001 אחוז , זה הטמבל שיצא למערכה כנגד שיטות מסחר הונאותיות אלו . והטמל הזה הוא אני !
ואכן , השופט , בסיומו של משפט ,שלח לעברי חיוך חמים , כזה השמור למוכי גורל ,הרשיע את המשווק ( לצורך העניין , כבר אמרנו ,"הום סנטר" ) ואף "אילץ" אותו להשיב לי כוס חדשה כתמורה !
ואני , כמו כול אדיוט , שמחתי באומרים לי בית אדוניי .ניצחתי את המערכת !

עד שנפל לי האסימון ! הרי זאת השיטה המנצחת ! שהרי אין לנצח מערכות שיווק ,אלא אם כן יש לפגוע בהם בכיס !
ואכן , במשפטים הבאים החלטתי לשנות אסטרטגיה .ובמקום לדרוש "שווה ערך"
שיקבע תג מחיר גבוה בהרבה מסכום הנזק , הן כדי לקבוע תג מחיר גבוה , והן כדי להרתיע מוקדי שיווק כוחניים .
ואשר יגורתי בא !....למען האמת לא כל כך יגורתי . הייתי בטוח שהשופטים יגלו הבנה למניעי גובה הפצוי .וזהו שלא . יתרה מכך , מיד הפכתי לעוכר ישראל , וחוץ מלירות בי עשו בכול כדי להכפיש את מטרותיי ! לא עזר גם הבטחה לשופט שבאם אזכה במשפט ,אתרום את כול הכסף לבית החולים לידים "שניידר" ואף אוסיף עוד 1000 שח מכיסי ( אגב , המשפט המדט=ובר התנהל מול "מפעל הפיס"..)
בקיצור,הכתיבה הזאת הופכת להיות מעיקה מבחינת אורכה , ואף אם יקצר המצע מלהכיל ,קצרה גם רוחי מלכתוב . השאר לשיקולכם.

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה