פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מועד אספקה מאוחר בהגזמה + שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת אוקטובר 2010 רכשנו באמצעות הטלפון סלון מערוץ הקניות.
במעמד ההזמנה הובטח לנו כי:
1. אספקת המוצר תוך 45 ימי עסקים.
2. גבית התשלומים תתבצע רק לכשנקבל את המוצר בפועל.

בינתיים, בשל תקלה היו אמורים לספק לנו את הסלון רק באמצע ינואר 2011. עכשיו מתברר שקרה בלבול וההזמנה שלנו בכלל לא נכללה במשלוח ועלינו לחכות עד אמצע פברואר 2011.
כלומר, כמעט חצי שנה המתנה לסלון!!!

לגבי התשלומים. על אף המוסכם ביננו התשלומים התחילו לרדת לנו מהחשבון כבר בחודש נובמבר 2010. עד כה שילמנו שלושה תשלומים + 2 תשלומים בעד דמי המשלוח אך הסלון לא התקבל בפועל ולעניות דעתי עוד ארוכה הדרך.

במהלך כל התקופה. לא יצרו איתנו קשר מערוץ הקניות על מנת לעדכן על סטאטוס ההזמנה ועיכובה. אני זאת שהתקשרתי אליהם ויצרתי קשר. גם פניתי בכתב למר רן זיסר מנהל שירות לקוחות בתאריך 25.11.2010 אחרי יחס אדיש ולא נעים מצד שירות לקוחות. חזרה אלי נציגה אחרי ששלחתי את המכתב ביקשתי פיצוי בעד המתנה ארוכה היא הבטיחה תשובה תוך 14 ימי עסקים (?!) עד היום היא טרם חזרה אלי!.
היחס שאני מקבלת מערוץ הקניות הוא מתחת לכל ביקורת. יחס אדיש וחוסר איכפתיות שטרם נתקלתי כדוגמתו.

אני מבקשת לקבל פיצוי הולם בעד המתנה של כמעט חצי שנה וכן זיכוי על הכספים שכבר נגבו מאיתנו. אני מבקשת כי את החיוב יתחילו לכשיסופק הסלון בפועל כמוסכם ביננו.

ערוץ הקניות מסרב לזכות אותי בתשלומים שנגבו - מדובר בהפרה בוטה של ההסכם ביננו. הם מוכנים לספק לי סלון חלופי (שאינו דומה לסלון שהזמנתי ובצבע שחור) איני מעוניינת בחלופה זאת.

אני נמצאת במצב חסר אונים. איני יודעת למי לפנות והיכן להלין. זה מאד מתסכל ואין בכוונתי לעבור לסדר היום על כשל ויחס שכזה. ערוץ הקניות צריך לקחת אחריות על מחדלים שקורים אצלם. כפי שהיו מצפים ממני לשלם ריבית והצמדה במידה ואני לא הייתי עומדת בתנאי ההסכם ביננו אני מצפה שגם הם ישלמו ויפצו אותי בהתאם ומעל לכל יחס!!!

יתירה מזו, ערוץ הקניות מציע לי שולחן סלוני מהספק כפיצוי או ביטול דמי המשלוח. פיצוי השולחן נשמע הוגן אמנם רק שהבעיה היא שאף אחד לא יודע איך נראה השולחן ולאף אחד אין מושג מה אני אקבל כולל המוקדניות - לדעתי זה מעליב..... זה ממש יחס של "לחם עניים". לא קניתי סלון כדי שיעשו לי "טובה" ויספקו לי שולחן שאין לי מושג אם הוא הולם את צרכיי. לגבי פיצוי דמי המשלוח - פיצוי זה אינו מספיק. ביקשתי לקבל את הפיצוי הזה כאשר הייתי אמורה להמתין עד אמצע ינואר 2011 והם סירבו להעניק לי אותו. היום ההמתנה יותר ארוכה.... עד אמצע פברואר.

אודה לכם באם תוכלו להדריך אותי למי עלי לפנות ומה לעשות או לעזור לי במידת האפשר.

בתודה ובברכה,
אניטה הריסון
עלבון והפרה של הסכם סוג הנזק :
פיצוי הולם + ביטול דמי המשלוח פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה