פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מזרון שמחירו 1290 ש"ח מזרון מצויין , ביקשתי לשלם בשני תשלומים אך ביצעו את העסקה בתשלום אחד במשך שבועיים אני מנסה לתפוס את השירות לקוחות שלכם אך ללא מענה , שאתם רוצים למכור אתם עונים מאוד מהר וחבל שזה לא כך בשירות ללקוח, אחרי שתפסתי אותכם סוף סוף שלחתם לחברת האשראי שלי שיחייבו אותי בשני תשלומים אחרי שכבר ירד לי כל הסכום וזה לא ממש עוזר , ביקשתי לבטל את הזיכוי זה כבר ירד לי בחשבון הרסתם לי את כל החודש כבר אין כסף אז ככה שזה לא יעזור אם תזכו אותי בחודש הבא ורק אז תפרסו לשני תשלומים מאוד מאוכזבת וגם כשביקשתי לדבר עם מנהל (מאוד ליגיטימי)הוסבר לי שאני צריכה לפנות למנהל בפקס כאילו שהוא ראש הממשלה. זאת הפעם האחרונה שאני קונה אצלכם עדיף לשלם עוד כמה שקלים אבל לקבל שירות טוב . מאוד מקוה שתתיחסו לפניתי לטיפולכם ענבל להב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה