פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון לא מעור אמיתי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מס הזמנה 6024841 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מערכת ישיבה לפני כשנה מעור נאפה (לטענת ערוץ הקניות )פניתי לערוץ לאחר כחודש בטענה כי הסלון מתקלף במקום שבו מונח הראש בצורת ישיבה , לאחר שגררו את הזמן כחודשיים הגיע טכנאי שטען כי צריך לרכוש חומר מיוחד לנקיון הסלון ובאותה עת ניקה את הסלון , לא היה איכפאת לי לרכוש חומר זה אך במעמד שניקה הטכנאי את הסלון התקלף עוד יותר וזה אמר כי הכל בסדר והלך , פניתי שוב לערוץ ושמה שוב גררו אותי ולאחר חודשיים שוב הגיע טכנאי ושוב אותה פעולה נעשתה , שוב פניתי לערוץ ושוב אגב קיבלתי יחס משפיל עד דמעות מנציגת שירות בשם סיגלית ושמה הופנתי לספק התקשרתי לספק השארתי הודעה וכשחזרו אלי לאחר חודש "נגמרה לי האחריות " על המוצר ונאמר לי על ידי הספק שאין מה לעשות ולא ניקיתי אותו כמו שצריך , יש לציין כי לפני קניית הסלון היה לי מערכת ישיבה מעור נאפה כ 20 שנה ולא קיבלתי "קורס"בנקיון הסלון איתו ולא התפורר לי ציבעו של הסלון , יש לציין גם כי לבת שלי ישנו אותו סלון כמו שלי שאותו לא רכשה מערוץ הקניות וסלון זה קיים אצלה 3 שנים חזק יפה ולא מתקלף והיא בכלל לא מנקה אותו וגם אם כן אז עם סמרטוט לח ולא קורה כלום לא ידעתי שמחובתי לנקות סלון בחומרים מיוחדים , שוב פניתי לערוץ והפעם קיבלתי תשובה מפוצצת מציגה שקיבלה תשובה ממחל' ספקים אצלהם בערוץ שיתכן כי הלכלוך אצל ביתי ואצלי לא אותו דבר והאויר שונה,לא יכולתי שלא לצחוק גם הנציגה עצמה לא האמינה לתשובה שנתנו לה להעביר אליי כעת הופנתי לפקסס למנהל שירות לקוחות רן סיזר , עשיתי כך והתשובה שקיבלתי ע"י מישהי (לדעתי נציגת שירות) שאין מה לעשות וניגמרה האחריות ודיברה בזילזול וסרבה להעביר מישהו יותר מוסמך רק היה חסר שתנתק לי , אנו זוג מבוגר מאוד והיא הביאה את בעלי כמעט להתקף לב עם התשובות שלה ,אני מאמינה כי השיחות מוקלטות ואשמח אם יבדק הנושא כמו שצריך , לא נהננו מהסלון ורק סבלנו עם יחס משפיל והונאה והאדון מנהל מר סיזר לא טורח לענות ללקוחות בצורה מכובדת ע"י מנהל ולא לזרוק אותנו ככה ,אשמח לקבל תשובה מה עליי לעשות , תודה !
כספי סוג הנזק :
להחליף את המוצר פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה