פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של ערוץ הקניות וחברת מאגנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 7 חודשיים רכשתי מערוץ הקניות מצלמת וידאו דיגיטילית בעלו של 899 ש"ח. לאחר פחות מחודש מיום הרכישה התגלתה בעיה בזום של המצלמה. פניתי לערוץ הקניות לקבלת מכשיר אחר או ביטול העסקה אך מפני שעברו יותר מ 14 יום לא אישרו את בקשתי והפנו אותי למעבדת מאגנט. לצערי לא היה באפשרותי לגשת למעבדה עוד באותו היום ופנייתי התעקבה בכמה חודשיים (יש לציין המכשיר עבד רק לא היה ניתן להשתמש בזום). לפני חודשיים פניתי למעבדה לצורך תיקון המכשיר. נאמר לי שלא מתקנים אלא אני יקבל מכשיר מחודש מאותו הדגם. קיבלתי את מדיניות התיקונים שלהם בלי כל ויכוח וכך חיכיתי לטלפון שיבשר לי לבוא לקחת את המכשיר המחודש. כעבור שבועיים שלא קיבלתי שום טלפון בעיניין המכשיר המחודש התקשרתי לברר את הדברים. כל פעם נאמר לי מהנציגים (נתי ואושרית) שסוף השבוע המכשירים המחודשים יגיע לארץ. וכך כל סוף שבוע אני מתקשר למעבדה ומקבלת את אותה התשובה. לאחר חודש וחצי שעודני ממתינה למכישר המחודש נאמר לי ע"י אותם נציגים שבגלל זמן ההמתנה הארוך אני יקבל מכשיר חדש ולא מחודש ושכדאי לי להמתין בסבלנות. המתנתי ולאחר חודשיים מיום כניסת המצלמה למעבדה קיבלנו את המכשיר המחודש(!!!!! - לא חדש).
לאחר שהגעתי עם המצלמה הביתה והטענתי את הסוללה במשך 48 שעות התברר שהמצלמה בכלל לא נדלקת גם עם חיבורה לחשמל. לאחר כל ההמתנה התקשרתי לערוץ הקניות (המקום ממנו רכשתי את המכשיר) והסברתי את הדברים.ציינתי שאיבדתי אימון במכשיר הנוכחי והנני מבקשת החזרת כספי או לחלופין להוסיף כסף ולרכוש מולם מכשיר טוב יותר ואמין יותר. כמובן שגם שם טרקו בפניי 5 פעמיים את הטלפון בפנים (עי הנציגים: יורי, לירן, מורן ואנה) ורק בגלל פנייתי לתקשורת קיבלתי את הטלפון המושיעה מאורית - מנהלת השירות.
אורית ביררה עבורי את הדברים וציינה בפניי שהיא תבדוק עבורי שידרוג המכשיר מפני שאת הכסף הם לא יכולים להחזיר.
היא הבטיחה שעד היום ב 17:00 היא תצור עימי קשר בנושא.
לאחר כל האמור לעיל החלטתי ב 15:30 לצור קשר עם שירות הלקוחות ולדרשו את תשובתה של אורית אך נאמר לי שאורית עבדה עד 15:00 ושהיא לא התקשרה אליי כי אין לה תשובה.
לצערי השירות והיחס של ערוץ הקניות מזלזל ופוגע. חייבים לפנות לתקשרות מכדי לקבל את מנהל / אחראי משמרת.
אליי לציין שפנייתי לאתר "תלונה" זאת רק ההתחלה, עד לקבלת הפיצוי ההולם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או אפשרות שידרוג פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
גב' ליפשיץ רכשה ביום 11.06.05 מצלמת וידאו וסטילס דיגיטלית.
הלקוחה התלוננה על תקלה במוצר ולכן הוצע לה להחליף את המוצר במוצר חדש.
הגב' ליפשיץ שידרגה את המצלמה שברשותה למצלמה מדגם אחר תוצרת פנסוניק לשביעות רצונה.
תגובה:
(תגובה זו נשלחה אליכם ביום 14.03.06) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה