פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ערוץ הקניות - רק בגלל הנוחות, האמינות ובעיקר השירות. זה כדאי??? נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא יודעת איך להתחיל את הסיפור של לפני כ חודשיים וחצי (אני לא סגורה לגבי התאריך המדוייק זה היה בערך שבוע לפני תחילת הלימודים האקדמיים, 30.10.05). הזמנתי מוצר מהערוץ - כיסא משרדי, יש לציין כי השיקול היחידי שלי לרכישת המוצר מהערוץ היה המשלוח לבית, מפני שאני כרגע גרה בקרית שמונה ובמקור מי-ם ואין לי רכב. הבטיחו לספק את המוצר בתום 14 יום ואכן קיבלתי אותו אפילו לפני שעברו 14 ימים. כמעט התלהבתי שהכיסא הגיע בזמן לכבוד שנת הלימודים החדשה. הקופסא הגיעה מקומטת וקרועה, נראית כאילו פתחו וסגרו אותה מספר פעמים, כשפתחתי אותה גיליתי להפתעתי שאין ברגים כדי שאוכל להרכיבו. התקשרתי לערוץ למספר טלפון באיזור חיוג 03 ממכשיר הפלאפון כיוון שלא ניתן להוציא שיחת 1800, מסרתי את התלונה על הברגים ועל הקופסא ההרוסה והבטיחו לשלוח את הברגים בקרוב. שוב, לא כתבתי ביומני את כל התאריכים ואני גם אקצר בסיפור, מאז התקשרתי יותר מ 5 פעמים למוקד (אולי לחברה יש רישומים מדוייקים), ולא הגיעו שום ברגים. הזמן שעבר משיחה לשיחה הוא לפחות שבוע (אני בדר"כ לקוחה נוחה ולא מציקה). לפני כחודש הגיעו סוף סוף הברגים וכשהוצאנו שוב את כל החלקים מהקופסא כדי להרכיב את הכיסא גילינו שגלגל אחד היה שבור ותלוש לגמרי מהחלקים ואחד סדוק ועומד לישבר כל רגע. שוב התקשרנו לחברה והובטח שישלחו בדואר ותוך יומיים שלושיה יגיעו, ובנוסף הובטח שתוך יומיים יצרו איתנו קשר מהחברה או מהספק (בהתחלה טורטרנו להתקשר גם לספק ולא כ"כ קיבלנו מענה) כדי שיעדכנו אותנו לגבי פיצוי. בפעם האחרונה שהתקשרתי לחברה, לפני 3 שבועות בדיוק ביום חמישי 22.12.05 המוקדן אמר שבכלל לא כתוב לו במחשב שהתלוננו על גלגל שבור וזה לאחר השיחה שהובטח לשלוח לנו גלגלים + ליצור קשר לגבי פיצוי! הוא אמר שהוא מתנצל ותוך כמה ימים ישלחו לנו את הגלגלים וידברו איתנו על פיצוי. עברו 3 שבועות כאמור, אין גלגלים או במילים אחרות אין כיסא יש רק רהיט ש"מקשט" את החדר ואפשר לתלות עליו בגדים, לא זה מה שהתכוונתי לקנות ב 250 ש"ח. כשביקשתי להחזיר את המוצר אמרו לי שעל המשלוח (59 ש"ח) אצטרך לשלם בכל זאת. מיותר לציין שהתשלום כבר ירד מזמן מכרטיס האשראי. הם קיבלו את הכסף ועכשיו הם פנויים ל"טפל" או "לסבן" לקוחות אחרים. אני מאוד לא מרוצה, לא מהשירות, לא מהנוחות ולא משום דבר שקשור לערוץ הקניות. בנוסף, כמה ימים אחרי שרכשתי את הכיסא שלחו לי באימייל "מתנה" ללקוחות, פנס שולחן רק ב 29 ש"ח דמי משלוח, שילמתי גם על זה, ולא קיבלתי כלום, כשרציתי החזר כספי אמרו שישלחו לי בדואר טופס ואני אצטרך למלא ולשלוח בפקס שלחתי ועדיין לא זיכו אותי. אני סטודנטית, בלי כיסא, ששילמה כ 300 ש"ח על מוצרים שלא קיבלה ושילמה על הרבה שיחות טלפון שבוצעו מהנייד כי אין דרך אחרת. נמאס לי להתקשר לערוץ. אני יודעת שאני לא אקבל מענה. בנתיים אני יושבת על כיסא מפלסטיק של גינות במקום כיסא אורטופדי מרופד ונוח מעור. ואני כבר לא יודעת מה לעשות. רק עכשיו גיליתי את האתר הזה אולי זה יעזור. תודה בכל אופן לכולם!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
גלגלים + פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר יצחק רכש ביום 24.10.05 כסא מחשב "עדי", הזמנה מס' 5220598.
הלקוח הודיע כי גלגלי הכסא שבורים, אי לכך נשלחו אליו גלגלים חדשים בדואר רשום.
מר יצחק פנה בשנית ומסר כי טרם קיבל את הגלגלים.
לאחר בדיקה שערנו, נמצא כי החבילה לא הגיעה ליעדה.
בהתאם לכך החבילה נשלחה בשנית וככל הידוע לנו סופקה ללקוח.
תגובה:
(תגובה זו נשלחה אליכם ביום 14.03.06) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה