סופק לי מוצר לא נכון זילזול משווע בלקוח ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
וון ברנדיס רחל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 17 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 |
כתובת: |
אינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אחותי שולה פילס הזמינה עבורי שולחן טלויזיה מחברת דסל מס' הזמנה 248089השולחן מפורסם באתר בצבע שחור/ונגה אבל כתוב כסוף אני ואחותי (שיחת ועידה עם המוכרן) ביקשנו לדעת האם השולחן הוא בצבע ונגה כי זה הצבע שאני רוצה וגם שחור טוב ,המוכרן אמר לי זה בצבע של התמונה ואני עניתי שזה נראה ונגה אז הוא אמר כן זה הצבע.
ואז עשינו הזמנה, לאחר כמה ימים נאמר לי להיות בבית בין אחת לחמש לחכות לשולחן חיכיתי חיכיתי ומי לא בא?...וגם לא התקשר?... השארתי הודעה ביום שישי בבקשה שיחזרו אלי, חזרו לאחותי והבטיחו שהשולחן יגיע ביום שלישי ואחרי שהתקשרתי לוודא שאכן מגיעים (משהו כמו 20 דקות אחרי השיחה עם אחותי נאמר לי שהשולחן לא יגיע בשלישי אלא אולי רביעי אולי חמישי אין לה ממש מושג לאחר שהרמתי את קולי והבעתי את מורת רוחי הובטח לי שיחזרו אלי עם תשובה ודאית ואכן חזרו עם הבטחה ליום חמישי , ביום חמישי אכן תודה לאל הגיע השולחן רק שהוא הגיע בצבע כסף מטלי מנצנץ ממש לא ונגה או שחור .
התקשרתי לדסל וערוץ הקניות והם מצדם אמרו לי שהשולחן נמכר רק בצבע הזה ואין משהו אחר ויקח להם 14 יום לבדוק את השיחה שלי עם המוכרן,ועוד 14 יום לאסוף את השולחן מיותר לכתוב שזה לא היה מקובל עלי ובקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שזה אפשרי אבל עלי לשלם את השליחויות גם זה לא היה מקובל עלי בלשון המעטה ודרשתי לדבר עם מנהל של ערוץ הקניות ונתבקשתי לחכות 48 שעות .לאחר שסוף סוף חזרה אלי ביום חמישי אחת המנהלות שם נתבשרתי שהיא תקשיב לשיחה בהקדם ותחזור אלי ביום ראשון גג יום שני אנחנו ביום חמישי עכשיו והיא עדיין לא חזרה אלי השולחן הארור עדיין אצלי ובערוץ הקניות לא יודעים מתי יחזרו אלי, חוצפה.
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה לאלתר והחזרת הכסף ופינוי מיידי של השולחן מביתי ללא עלות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|