פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעניים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15לפברואר הזמנתי מזרן מסוג דיימונד סטאר מק"ט מספר 98571 הזמנה מספר6253735 וחשבונית מספר 18392332
מידת המזרן הינה 160X190 (בתוספת תשלום).
תוך פחות משבוע ימים אכן התקשרו לתאם מול המוביל את יום ושעת האספקה,
המזרן הגיע אך לא במידה הנכונה. 140X190.
ברגע שראיתי שהמזרן לא במידה שביקשתי שעליו שילמתי התקשרתי לערוץ הקניות.
מכיוון שהשירות כבר היה לא פעיל (בשעה 18:00) עזרה לי נציגה מן המכירות ולאחר שסיפרתי לה את הסיפור הצדיקה אותי ואמרה שהיא מטפלת בזה מיידית כלומר, שולחת הודעה לטיפול שכבר יום למחרת יחזרו אליי.
בצהריי היום למחרת אכן חזרו אליי ונאמר לי שהנושא בטיפול וחברת ההובלות אורטל צריכה לחזור אליי ולתאם מולי עוד באותו היום את יום האיסוף.
לאחר יומיים של חוסר תגובה נאלצתי להתקשר שוב לערוץ הקניות ושוב מחלקת השירות כבר סגורה ונאלצתי להשאיר הודעה שוב כשאז אז פקעה סבלנותי וכשקיבלתי את אותה תשובה\פיתרון, כבר לא התחשק לי לעבוד מול ערוץ הקניות.
בנתיים המזרן אצלי בבית תופס מקום לא מבוטל במטבח ומקשה את סדר היום.
יום למחרת עדיין אין סימן מחברת אורטל, רק יום לאחר מכן התקשרו לתאם את יום האיסוף שנקבע למספר ימים מאוחר יותר.
את המזרן אספו רק שבועיים מיום הצבתו אצלי בבית.
כאשר התקשרתי אני לדווח שהמוצר נלקח נוכחתי לגלות שעליי להמתין שערוץ הקניות היקר יוודא שאכן המוצר הוחזר, בדיקה זו עורכת מספר קדות בהיגיון בריא אך בחברת ערוץ הקניות קושי זה מוליך אותם ל4 ימים שלמים רק לוידוא.
בינתיים הנציגה השלישית שענתה לי טוענת שהנושא בטיפול ועכשיו היא שולחת הודעה מיידית לטיפול הבעיה שלי ולתיקונה. בשלב זה כל מה שרציתי זה את כספי בחזרה ולשכוח מהעסקה הכושלת מול ערוץ הקניות ובאמת קיוותי שתוך מספר ימים (עד אמצע השבוע) אקבל את כספי חזרה.
והנה היום בבוקר יום חמישי אני מצלצל מיוזמתי שוב ונוכח לגלות שערוץ הקניות אכן מצא שהמוצר אכן הוחזר לבית העסק או לפחות לחברת ההובלות.
עכשיו רק נותר לי להמתין שוב עד 14 יום על מנת שאקבל את כספי חזרה.
התשלום השני יורד גם הוא מחשבוני. עכשיו יוצא שני משלם לערוץ הקניות כסף ובסוף מאחסן אצלי בדירה מוצר שלא הזמנתי (שאני מאמין שיש מקום כזה שירותי אחסנה בתשלום) ועוד בנוסף לכל זה אני צריך להבין שערוץ הקניות עושה את מיטב מאמציו לשרת אותי.
יפה רק שבצליל ההמתנה ערוץ הקניות דואג לומר שכל מוצר שיוצא ללקוח עם שליח עובר בדיקה קפדנית על מנת לחסוך אי נעימויות.
אז ערוץ הקניות היקר נכשלתם בבדיקה, נכשלתם בשירות והכי חשוב נכשלתם באמוני כצרכן.
אני סטודנט ואין באפשרותי לבצע עסקה נוספת למזרן חדש כי מסגרת האשראי שלי התמלאה, תודות לכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי ופיצוי הגון פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה