פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבזה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 חודשים רכשתי כורסת טלויזיה דרככם,דרך הטלפון עד שקיבלתי את הכורסה לקח הרבה זמן קיבלתי את הכורסה להופתעתי אחרי שבוע בעלי שם לב שזאות לא הכורסה שהוא הזמין הזמנו כורסה בש"ח 1700 ועוד 289 דמי מישלוח וקיבלתי כורסה אחרת בסך 990 ש"ח עד ובנוסף הכורסה היתה חורקת לקח כימעט חודש וחצי עד שבאו לקחת את הכורסה בחזרה אני כבר עם הסיפור הזה סוחבת כבר כימעט ארבעה חודשים לפני שבוע קיבלתי זיכוי בכרטיס האשרי בסכום של שתי התשלומים שנילקחו צינתם לי בישראכרט תאריך שהחזרתם כאילו כבר בחודש 12 זה תאריך שיקרי רק לפני שבוע קיבלתי את הזיכוי וגם לא במלאו הכסף של המישלוח לא הכנסתם לי זו גניבה לשמה השירות שלכם הוא שירות מבזה אני ממש בהרגשה זוועה אליכם אני מדברת איתכם בטלפון ואתם אומרים לי ליצור קשר עם חברת דסל רכשתי את המוצר דרככם לא מעניין אותי בתור לקוחה עם איזה ספק אתם עובדים אני רוצה לקבל את הכסף של המישלוח שמגיע לי וצריכה לקבל פיצוי אולם עם לא אני ימשיך הלאה לפניות הציבור אחרי שלקתם את הכורסה המשכתם לחייב אותי תחזרו אלי בדחיפות
עלבון בזבוז זמן עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה