פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר בזמן וטיפול לא הולם ללקוחות נושא התלונה:
מימון שירן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 26.02.2011 הזמנתי מיטה מערוץ הקניות. מס' הזמנה:5733069.
מועד האספקה 14 ימי עסקים, היינו עד יום 16.03.2011.
בתאריך 24.03.2011 יצר איתנו קשר הספק ותיאם איתנו הגעה לתאריך 27.03.2011.
בתאריך 26.03.2011 פינתי את המיטה מביתי על מנת שיהיה מקום למיטה החדשה.
ב27.03.2011 התקשר הספק ואמר שבשל עיכוב שנוצר לו הוא לא יוכל לספק את המיטה במועד שנקבע ושיתקשרו לתאם איתי מועד חדש.
היום, (05/04/2011) אחרי שעברו שבועיים התקשרתי לערוץ הקניות והמוקדניות העבירו את הבקשה לספק בשנית. הספק חזר אליי ואמר שעד יום רביעי הבא (13/04) אין לו נסיעות לאשקלון ולכן לא יוכל לספק לי את המידה עד לתאריך הנקוב.
לאחר השיחה עם הספק, טלפנתי שוב לערוץ הקניות וביקשתי לדבר עם מנהל המכירות, כתגובה ניתקו לי המוקדניות 3 פעמים בפנים. (יש לי שיחות מוקלטות). ואמרו שזה הוראה מהמנהל שלהם.
האם זה השירות שמגיע לנו?!
עלבון סוג הנזק :
תביעה משפטית ייצוגית פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה