פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים אותי מיידית, על הזמנה ל-90 יום אספקה נושא התלונה:
אקרמן מיכאל-מיקי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנת סלון מעור מערוץ הקניות דרך הטלפון(ב-30/03/2011), בתנאי שהאספקה תהיה ל-90 יום, והסבירו לי שהחיוב יהיה 14 יום לפני אספקה, (דיברתי עם הילה)
ב-27/04/2011 התקשרתי לודא שלא שכחו אותי, והאספקה תגיע בסוף יוני תחילת יולי, דיברתי עם (בתיה), היא הסבירה שהכל תקין, ונתנה לי מס' הזמנה - 6277305, ובכך יהיה לי יותר קל לבדוק בהמשך.
ב- 03/05/2011 ראיתי שיש הורדה בויזה שלי לחיוב הקרוב, התקשרתי מיידית, לבטל את החיוב, יש עוד כ-60 יום לאספקה....(דיברתי עם מורן)
ב-04/05/2011 שוב דיברתי עם ערוץ הקניות (עם חן), והיא תשלח בדיקה ברישום הקלטות, יחזרו אלי תוך 24 שעות.
05/05/2011 על הבוקר התקשרתי שוב - אין שום שינוי (דיברתי עם אליהו)
בהמשך היום, התקשרו אלי מספק המוצר, הם רוצים לספק לי את הסלון, הסברתי, שאין לאן, אני נכנס לדירה שלי רק בסוף יוני תחילת יולי.
היום- 08/05/2011 התקשרתי ב- 10:25, דיברתי עם חן, היא מודיעה שלי שיחזרו אלי תוך 48 שעות, אני מסביר שזה לא מקובל עלי, ממזמן כבר היו צריכים לתת תשובה, ואני לא מוכן שתרד ההורדה בויזה.
התעקשתי לדבר עם הממונה שלה, והיא ציינה שהוא יחזור אלי ב-48 שעות הבאות,
ציינתי שאני לא מנתק, גם אם זה יקח יום שלם, אני רוצה ממונה,
השאירו אותי כמעט 40 דקות על הקו, עד שענתה (מיטל), ושוב הסברתי את העניין,
ציינה שמנהל יחזור אלי עוד היום, עד השעה 17:00.
אני מתלבט, האם לבטל את העיסקה כולה, לפנות לבית משפט לתביעות קטנות,
או אולי אתם יכולים לעזור - אבל מיידית......... (HELP)
תודה
מיקי אקרמן
כספי סוג הנזק :
להוריד את החיוב, ולבצע אותו 14 יום לפני אספקה, כפי שניקבע בהזמנה פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה