פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר ואי מענה מצד מנהל בכיר מהחברה נושא התלונה:
אלג'ם ריקי שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני רכשתי דרך האתר של ערוץ הקניות ב 14.3.11 חבילת למינציה
עד היום אני עדיין מחכה למוצר ועברו מאז ההזמנה כבר 3 חודשים.
שבהם שלחתי פניות באימייל,פקסים,טלפונים וביקשתי כי מנהל מתאם החברה שיצור עימי קשר ויסביר לי מדוע הכסף נלקח מחשבוני 3 חודשים מראש ואף על הובלה ואילו המוצר עדיין לא אצלי????????
אני לקוחה ותיקה של ערוץ הקניות כבר שנים אך יחס מחפיר ומזלזל מצידם זה כבר משהו חדש ולא הולם עבור שמם.
אני כבר לא אקנה מהם וממליצה בחום שגם אחרים לא ירכשו מהם,שמה היתקלו בבעיה כמו שלי.
כספי סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה