פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אדרי זיו שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בוטלה עסקה טלפונית לאחר שהמוצר שקיבלנו לא תאם למה שראינו בטלויזיה.
תהליך הביטול לקח הרבה זמן ולא ניתן במלואו. במהלך איסוף המוצרים מהבית המובילים התנהגו בצורה ברוטלית לאימי (אישה מבוגרת) וביקשו לקחת את המוצרים בדחיפות מבלי לחתום על איסוף המוצרים. ומעבר לכך שלא הוחזר כל הסכום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא של כל הסכום. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר אדרי רכש ביום 06.11.05 כורסת דנוור + כורסת אריזונה.
ביום 14.11.05 הלקוח פנה אלינו ומסר כי ברצונו להחזיר את המוצרים מאחר והעור שממנו עשויות הכורסאות אינו לטעמו.
בהתאם לבקשתו, הכורסאות נלקחו וביום 23.11.05 הועבר זיכוי בגין העסקאות (זמן סביר בהחלט).
הלקוח קיבל זיכוי מלא, פרט לדמי המשלוח שקוזזו בדמי החזרת המוצר.
בנוגע לטענת הלקוח כי המובילים התנהגו בברוטליות, העניין יבדק ויטופל בהתאם.
תגובה:
(תשובה זו נשלחה אליכם ביום 06.03.06 אך לא עודכנה) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה