פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה מורטת עצבים להזמנה של מזרון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש דצמבר הזמנתי מזרן בערוץ הקניות , מאלצתי לחכות חודש ושבוע לקבלת המזרן וטענות הלוך ושוב , כשביקשתי לדבר עם רן מנהל השירות סירבו וכשקיבלתי את המזרן, ביקשתי שהוא יתקשר אלי ובמקום קיבלתי טלפון יחיד מתמר מישהי מהערוץ שאין לי מושג מי היא , היא השאירה לי הודעה 15/1 שתחזור אלי ולא חזרה אלי מאז מכיוון שאין דרך לדבר שם עם מישהו בעיין פיצוי על עוגמת הנפש ושנאלצתי לישון על קרש המיטה כי הבטיחו לי בכל שבוע לאחר 14 יום שיתקשרו לתאם איתי ואף אחד לא עשה זאת דיברתי עם מינימום 8 מוקדנים ואף אחד לא עזר לי והיתה שם גם מורן אחת אחראית על מחסן שאפילו שיקרה אותי שאמרה לי שיש שם אחראי בשירות (מה שהסתבר כשקר ורן הזה הוא אחראי) כתבתי להם פקס שנשלח פעמיים והגיע ליעדו אך עד כה אף אחד לא טרח להתקשר להתנצל על עוגמת הנפש על הטירטור ועל כל כך הרבה טלפונים שנאלצתי לחייג לערוץ.
אחרי טיפולי גב שנאלצתי לעשות אני ישנה סוף סוף על המיזרן כ-3 שבועות לערך אך אף אחד עדיים לא טרח להתנצל , ולפצות אותי באיזו שהיא דרך!!!!
התנצלות בכתב ופיצוי על עגמת הנפש וזה שנאלצתי לישון פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
גב' כהן רכשה בתאריך 07.12.05 מזרון ביג ליין.
חל עיכוב של שבוע וחצי באספקת המוצר.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה לגב' כהן.
תגובה:
הלקוחה קיבלה פיצוי בגין העיכוב
(תגובה זו נשלחה ב06.03.06 אך משום מה לא עודכנה)
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה