פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מיקסר ראסל הובס נושא התלונה:
סעדון אלי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:



בחודש 08/ 2010 ישבתי מול הטלויזיה וראיתי את הפרסום שלכם על המיקסר רסל הובס לפי פירסומכם המיקסר חזק אמין.

התקשרתי אליכם והזמנתי אותו.

עבדנו עם המיקסר חמש שש פעמים והוא התקלקל המנוע עבד אבל לא העביר את התנועה הסיבובית למערבל.

לקח מספר ימים עד שאיתרתי את תחנת השרות של רסל הובס.

תחנת השרות היא בישוב טבעון זה הצריך נסיעה במיוחד לטבעון כדי למסור את המיקסר לתיקון.

מסרתי את המיקסר לתיקון איש השירןת אמר שזה יקח חודש ימים ברגע שזה יגיע מתיקון הוא יתקשר אליי.

עבר חודש ועשרה ימים אף אחד לא מתקשר.

התקשרתי לתחנת השירות בטבעון לקח מספר ימים עד שתפסתי את הבחור בתוך חנות השירות כי הוא ענה לי שהוא לא נמצא כרגע בחנות והוא לא יודע אם המיקסר הגיע לחנות.לבסוף תפסתי אותו בחנות ואז הוא אומר לי שזה לא הגיע אליו ובכל מקרה הוא הפסיק לעבוד ואני אצטרך להתקשר לתחנת השירות בחיפה לקחתי ממנו את המספר.

התקשרתי לחיפה ושם אמרו לי שהמיקסר נמצא בטבעון שאתקשר לשם.

שוב התקשרתי לטבעון ושוב הסיפור חזר על עצמו.

התקשרתי שוב לחיפה אמרו לי שהם יבדקו איפה המיקסר נמצא.

לקח מספר ימים חזרתי אליהם ונאמר לי שהמיקסר עוד לא חזר מהסוכנות של רסל הובס.

ביקשתי מהסוכנות בחיפה את המספר של רסל הובס שאני אדבר איתם כי הסיפור נמשך יותר מדי זמן.

קיבלתי את המספר התקשרתי אליהם וסיפרתי להם על השתלשלות המקרה אמרו שיבדקו ויחזרו.

באותו יום חזרו אליי ואמרו שהם לא מוצאים את המיקסר שהם מסרו את המקרה לבירור במעבדת השירות.

לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון ממעבדת השירות שרסל הובס שלחה מיקסר אחר והוא מחכה לי בחיפה.

שאלתי מה זה מיקסר אחר אמרה לי משופץ או מעודפים.

התקשרתי לרסל הובס ואמרתי להם שלא מקובל עליי לקבל מיקסר משופץ כי אני שומר כשרות. והאחריות כבר מסתימת .

מרסל הובס אמרו שהם שלחו מיקסר משופץ.

התקשרתי באותו יום לערוץ הקניות בטלפון סיפרתי להם את המקרה והם אמרו לי שיחזרו אליי שאלתי האם לקחת את המיקסר כי אני היתי בחיפה באותו יום נענתי שלא לקחת את המיקסר עד שידברו איתי.

התקשרו אליי חזרה מערוץ הקניות סיפרתי להם את המקרה אמרו שיבדקו.

חזרו אלי שוב מערוץ הקניות ואמרו לי את מה שכבר ידעתי מכל הטלפונים שעשיתי.

אמרתי לשירות של ערוץ הקניות שלא מקובל עליי שמוצר שקניתי מכם מתקלקל כל כך מהר.לוקח הרבה זמן עד שמתקנים אותו ובינתים האחריות נגמרת. ואומרים לי לקחת בחזרה מוצר שהיה בתצוגה מה מבטיח לי שהוא תקין ולא יתקלקל מיד.

מערוץ הקניות אמרו לי שזה מה שהם יכולים לעשות ואם אני לא לוקח אותו זו החלטה אישית שלי.

אני מבקש מכם לטפל בנושא

מספר הזמנה 6165067





בתודה

סעדון אלי

רימון 2/2

עפולה

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה