פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור חמור מאוד בהספקת המוצר וזלזול בלקוח נושא התלונה:
בן יעקב אברהם שם/כינוי:
‏יום שישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה 18.9.11 הזמנתי דרך ערוץ הקניות מכשיר צביעה בסכום של 490 ש"ח ועוד 29 ש"ח דמי משלוח.(מספר הזמנה : 6356347) ערוץ הקניות התחייב להספקת המוצר תוך 7 ימי עסקים.
מאז עברו כ - חודש ימים מיום ההזמנה ולא קיבלתי את המוצר לביתי.
פניתי לערוץ הקניות ביום ראשון ה 2.10.11 בכדי לברר למה לא הגיע המוצר לביתי עדיין, ונציג השירות אמר לי שיש לי 2 אפשרויות לקבל את המוצר : 1. ללכת בעצמי לדואר חדרה בכדי לאסוף את המוצר, 2. להמתין לקבלת המוצר הביתה בימים הקרובים. יש להזכיר שכבר שילמתי דמי משלוח לביתי וכבר שולם המוצר בכרטיס האשראי וזאת חוצפה לבקש ממני אחרי איחור לבוא ולאסוף את המוצר מחדרה שנמצאת רחוקה מביתי. הערוץ התחייב לספק לי את המוצר לביתי ואף שילמתי על זאת ואני לא מבין למה אני צריך לרדוף אחריהם. אחרי כמה ימים קיבלתי שיחה מהערוץ בטענה שהמשלוח יצא לדרך והוא יגיע אליי לביתי ביום שלישי בתאריך 11.10.11 בין השעות 9:00-11:00 בבוקר, ואחרי שעתיים באותו יום קיבלתי שיחה מהערוץ בטענה שהם לא יכולים לספק לי את המוצר בתאריך שהבטיחו ודחו את ההזמנה ליום שישי בתאריך14.10.11 בין השעות
15:00-18:00 ולהמתין לשליח. כמובן ששוב פעם לא הגיע המשלוח ואני כל כך מאוכז ופגוע מהערוץ הקניות ודורש מהם לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את מלוא התשלום ששלימתי בעבור המוצר כולל דמי המשלוח ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי.
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה והחזרת סכום הכסף המלא ששולם עבור המוצר כולל דמי המשלוח ופיצוי על עוגמת הנפש !! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה