פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושרות גרוע {בעדינות} של הספקים שאתם עובדים איתם ונזק שגרמו לי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך האינטרנט מקרר .ומיטה זוגית עם מזרן בתאריך 2011\10\15 והקשרו לספק בגלל שאין אף אחד בבית ביקשנו לספק בהתחלת חודש כי אז נכנסים הדיירים לדירה דיברנו עם הספק של המיטה ועם המון ויכוחים אמר לנו שאין בעיה לבטל בכלל את ההזמנה ושלחתי על חשבוני מישהו שיקח את המיטה והמזרן הדיירים שלי ישנו על הרצפה ועדיין נכון לעכשו בלי המקרר וגם ראש המיטה חסר דיברנו עם נציגה שלכם .ואמרה שנחזיר לכם תשובה בהקדם כרגע הדיירים רוצים לבטל את העיסקה ומשפחה נשארת בלי מקרר בשבת ממש תודה לכם ואני מבטיח שזאת ההתקשרות האחרונה שלנו ואני אמליץ עליכם בחום אני מבקש לזכות אותי על הובלה של המיטה אני לקחתי אותה מהספק תודה
זלזול וחוסר אחריות מצד הספקים שלכם ממש בושה וזאת הפעם האחרונה שאקנה דרך ערוץ הקניותe סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה