פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ארוך, קלוקל מייגע.. לאחר קבלת מוצר פגום והמתנה להחלפתו במשך חודש ימים.. נושא התלונה:
בארי סיגל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. לפני כחודשיים אני ובעלי הזמנו מזרון מערוץ הקניות (אציין שזה מזרן מעולה ובמחיר מעולה). כעבור 14 יום הגיע המזרן לביתנו בדיוק בסיום השיפוץ של חדרנו החדש. שמנו לב שהמזרן אינו סימטרי וצדו השמאלי נוטה למטה וכעבור כמה ימים התקשרנו לערוץ הקניות לבקש להחליף את המוצר כיון שיש בוא אי סמיטריה. מנציגת השירות נאמר שאם לא מוצאים שום תקלה נצטרך לשלם עבור המשלוח ואמרנו שמבחינתנו אין שום בעיה ובנוסך אמרה שההחלפה תעשה עד 14 יום קלנדריים(לא ציינה ימי עסקים-בגלל החגים). בזמן זה המזרן נשאר עטוף בברזנט כפי שהגיע כיון שנדרשת החלפתו וצריך להשאר כםי שהתקבל. כעבור 14 יום לאחר החגים חייגתי בשנית לערוץ הקניות ושאלתי את נציגת השירות מדוע המזרן לא הגיע ואפילו לא התקשרו לתאם איתנו. להפתעתי הוסבר לי על ידה שבגלל החגים אלו 14 ימי עסקים ובגלל זה יוצא שזה מעבר ל 14 יום. ביקשתי בכל לשום של בקשה לנסות ולזרז את זה כיון שאנחנו ישנים על מזרן לא תקין מכוסה בברזנטים עטוף בעטיפות ושאין לנו איפה לשיוןן בגלל כך. המתנו לסיומם של "14 ימי העסקים" וחייגנו שוב ושאלנו מדוע לא חוזרים אלינו עדיין הנציגה אמרה שעד ה19 לחודש יחזרו . חיכינו ל 19.10 ועדיין לא התקשרו לתאם הגעה (והציגה אמרה שהיא מתנצלת והיו אמוריןם להתקשר ושהיא תעביר בקשה דחופההה) חייגנו כמה ימים אחכ שוב ונאמר לנו שחריג וכנראה היתה אי הבנה ועד סוף השבוע יתקשרו שוב. ועדיין לא התקשרו. וזה נמשך ונמשך ,פעם עד סוף השבוע,פעם אלי הסבל בחופש,פעם עוד יומיים,ממש משרד ממשלתי,אציין שההתנהלות זוועתית, חסרת אחריות ... התשלום השני של המזרן כבר ירד אך אנחנו עדיין ישנים על "מזרן פגום" עם כאבי גב ולא נהנהים מן המוצר שלפי כל נציגי השירות שפנינו אליהם "עובר בקרות איכות מעולות". אז ככה ערוץ הקניות היקר. אנחנו כבר פונים הלאה לתקשורת כיון שהצרכן צריך לדעת מול מי הוא עומד. ואציין גם שלא מכבר קנינו אצלכם מספר מוצרים ולא היתה שום בעיה -אז ראשית אותנו כלקוחות נאמנים איבדתם, שנית עוד קהל די נרחב של צרכנים יקרא על הנעשה אצלכם וישותף בחוויה שעברנו ועדיין עוברים ,ושלישית נדאג לשלות ולמשוך החוצה את כל מכרינו,ברוך השם אנו יכולים לספוג תרמית של 2000 שקל,וברוך השם שאנו יכולים גם לעשות נזק כלכלי לא קטן לערוץ מבחינת לקוחות שיעלה על עשרות אלפי שקלים.. מה גם שהמוצר מיוצר בסין,ומוצג על ידם כספינת הדגל מקנדה!! זהו פרט שהאמת ,לי בכל מקרה,היה גורם לחשוב כמה פעמים לפני..
ראשית סליחה,במכתב! פיצוי הולם,והחלפה של המזרן... פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה