פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ומסכת יסורים במשך כחודש וחצי כדי להחליפו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.. את התלונה אני כותבת כי כבר עייפתי "לרדוף" אחרי ערוץ הקניות וחשוב לי לשתף את כלל הצרכנים בשירות קלוקל,מייגע ומאכזב. לפני כחודשיים פנינו לערוץ הקניות כדי לרכוש מזרן מעולה, מוצר מדהים מבית פרימו קנדה(שלפי הנציגים מיוצר בקנדה- אך בפועל מיוצר בסין--פרט חשוב ליידע את הלקוח). את המזרן קבלנו ביום ה14 בדיוק כפי שנאמר עי נציגת המכירות של ערוץ הקניות ,בדיוק בזמן שסיימנו לשפץ את החדר וקבלנו ריהוט חדש. לאחר מס' ימים הבחנו שהמזרן אינו סימטרי בצד שמאל וכי המוצר פגום. חייגנו לערוץ הקניות לפני החגים ליידעם שהמוצר פגום ובמסגרת ה14 יום של עסקת רוכלות נרצה להחליפו למזרן כזה בדיוק לא לבטל את העסקה. ע"י נציגת השירות נאמר כי המזרן יוחלף עד 14 יום קלדנריים,בנוסף ציינה כי אם לא מוצאים פגם נצטרך לשלם דמי משלוח.אמרנו לה שאין שום בעיה שגם אם לא ימצאו פגם מבחינתנו יש פגם ונשלם על השליחות כמה שיעלה.. חיכינו במשך 14 יום ובסיומם חייגנו בשלישית לערוץ הקניות בשאלה מדוע לא הוחלף עדיין ואפילו למה לא פנו אלינו לתאם החלפה.. מה שנאמר עי נציגת השירות שאנו צריכים להמתין עוד עד ה-19.10 כיון שבגלל החגים אלו 14 ימי עסקים(מה שלא נאמר עי נציגת השירות) ועד ה-19 20לאוקטובר יתקשרו לתאם מועד החלפה.הסברתי לנציגת השירות כי אנחנו בינתיים ישנים על המזרן עטוף כפי שקבלנו אותו בברזנט ושתנסה לזרז את מועד ההחלפה כיון שזה בלתי נסבל חווית השינה הזו וכי כבר כמעט יורד התשלום השני על המזרן ואנו עדיין לא נהנו ממנו. מנציגת השירות נאמר כי היא מעבירה את הבקשה כמקרה דחוף ושתזרז את הנושא. ב20 לאוקטובר חייגתי שוב ונאמר כי לא ברור למה לא פנו עדיין וכי מועבר שוב בדחיפות. לאחר מספר ימים (מדובר כבר על חודש נובמבר) שתנחשו מה-עדיין לא פנו בעלי החליט להתקשר ושוחח עם נציגת שירות בפעם העשירית נראה לי ובעקש ממנה בכל לשון של בקשה שתראה כמה זמן זה מתעכב ולפי נציגת השירות אנו צודקים ושעד סוף השבוע (מדובר כבר על חוד 11) יצרו עמנו קשר. אז נחשו מה -לא יצרו קשר... ומאז פניתי שוב לבקש מנהל ונאמר לי עי נציגה בהתחלה שאין מנהל ,התעקשתי על כך כעבור המתנה של 10 דק' אמרה לי שמנהל יחזור אליי תוך 48 שעות(בינתיים עברה יממה נמתין עוד חודשיים בטח),אציין בנוסף שכתבנו מייל חריף על סדר האירועים שקרו להנהלת ערוץ הקניות, כאמור אחרי יום התקשרו פעם אחת ולא ניסו יותר.אז אני פונה אליך מנכ"ל ערוץ הקניות ובכלל למטה ההנהלה של ערוץ הקניות ראשית אנו כלקוחות שהיינו נאמנים אליכם כבר שנים ורכשנו לא מעט מוצרים יקרים דרככם לא נרכוש דרככם שום מוצר יותר ,שנית אשתף את כל אתרי הצרכנות ,את אמון הציבור ואת כלי התקשורת במקרה זה שידעו מראש שאם רכשו מוצר שהוא יצא פגום יתקלו במערכת שקרנית, לא מתואמת ומייגעת או יותר נכון מייסרת. עד היום אנו ישנים על מזרן עטוף בברזנט כמו אבן עם כאבי גב(כיון שלפני הרכישה שיפצנו את החדש וזרקנו את המזרן הישן כיון שרכשנו חדש)ממתינים חודש וקצת להחלפת מזרן למרות שהתשלום בשני כבר ירד והשלישי בדרך ועדיין לא הוחלף מזרן. אז קהל צרכנים יקר היה חשוב לי לשתף אתכם במקרה זה... כן כן עדיין ממתינים להחלפת המוצר אך כנראה נבטלו ,עדיף להוסיף עוד כמה אלפי שקלים ולקבל שירות טוב מאשר לקנות "בזול" ולקבל שירות נוראי ונגרר ולא להנות ממוצר . תמיד האמנו שהשירות חשוב לכם יותר מכל לדאבני מעניין אתכם רק כסף ולא שירות ,לא יעילות,לא אמינות ולא עמידה בזמנים ע"פ חוק.ישנן הרבה חברות בשוק שהמחירים שלהם קצת יותר יקרים אך תודעת השירות והיעילות שלהם היא מדהימה אתם ערוץ הקניות כבר לא נמנים בהן .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטןל או החלפה מיידית+פיצוי+מכתב עם כל מועדי ההתקשרות ממועד הרכישה עד היום 22-11 פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה