פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספי משלוח והתקנה נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
הנני רכשתי מוצר בערוץ קניות בכבלים21 .
בעת הזמנה בקשתי ממוקדן טלפוני לציין בהזמנה שאיסוף והתקנה יבוצעו עצמאית.
נושא של איסוף התקנה ואחריות וידאתי גם דרך האתר של הערוץ בעזרת דואר אלקטרוני ועל פי כל התשובות הנושא היה מוגדר היטב- אסוף והתקנה יבוצעו עצמאית.
בשבוע שלישי לאחר ביצוע ההזמנה הגיע שליח של החברה לביתי. השליח הגיע ללא כל הודעה או תאום מראש . אחד מן דיירי הבית קיבל את המשלוח. לאחר שנודע לי שמשלוח נשלח למרות בקשתנו הטלפונית ובכתב, פניתי שוב לשרות לקוחות של הערוץ בכתב לצורכי בירור סיבת האספקה הלא רצויה ומהן ההשלכות במקרה זה. איש שרות לקוחות יצר עמי קשר טלפוני והסביר:
- סיבת האספקה היא טעות
- במקרה זה אני יחויב במלוא סכום של המשלוח וההתקנה
בקשתי לצור קשר עם הממונים ואכן התקשרה טלפונית נציגת הנהלה ומסרה :
- סיבת האספקה היא טעות
- במקרה זה אני יחויב במלוא סכום של המשלוח וההתקנה
- על פי נהלי החברה אני הייתי צריך לידע את כל דיירי הבית לא לקבל מוצר במקרה ויסופק לא כרצוננו.בקשתי להעביר אלי את הנוהל בכתובים,אך נתקלתי בסירוב.
- במקרה וירצה לבטל את העסקה אני צריך להחזיר את המוצר ישירות לספק

כרגע המוצר נמצא אצלי סגור ולא מותקן. הנני עדיין מעוניין במוצר אשר רכשתי אבל לא מבין למה אני צריך לשלם על שירות שלא בקשתי ונהפכו בכל הדרכים נסתי למנוע.

בבקשה תמליצו מהם דרכי פעולה אפשריים בלהחזיר כספי משלוח הלא רצוי והתקנה שלא בוצע בפועל.

החזר כספי בעבור משלוח והתקנה פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
*** תגובה:
מר רוסטם זוכה בתאריך 29/3/06 בגין דמי המשלוח בסך 330 ש"ח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה