פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.4 הזמנתי סלון 2+3 דרך מוקד מכירות של ערוץ הקניות, הסלון נרכש מחברת א.ב סקאי .בתאריך 13.11 בפתאומיות מוחלטת הקורה הראשית של הסלון נשברה וכל העור שעוטף את הסלון נקרע .באותו יום דאגנו מידית ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות של ערוץ הקניות כי ידענו שעדין ישנה אחריות על הסלון .בשיחה עם הספק א.ב סקאי תאמו טכנאי לשבוע אחרי ,הטכנאי הגיע לביתנו עם מברגה וניסה לתקן את הסלון .תשובתו והצעתו לתיקון הסלון הייתה מגוחכת ומזלזלת לא יתכן שנרכוש סלון חדש ואחרי חצי שנה הוא ישבר .בהתחלה לא הסכמנו לפיתרון של הטכנאי שרצה לתקן סלון עור חדש עם מברגה מן הראוי שיחליפו לנו את המוצר.אחרי שבועיים שאנחנו יושבים על כסאות פלסטיק ולאחר פנייה למחלקת תלונות של ערוץ הקניות שלא הועילה התיאשנו ופנינו לחברה שתבוא לתקן למחרת כשבעלי ישב על הספה היא נשברה שוב הגיעה שוב טכנאי שהוסיף רגליים לספה למרות שלא כך היא נקנתה ואמר לנו שבכל זאת היא תישבר שוב ,אנחנו תקועים אם סלון שאי אפשר לשבת עליו ועם תוספות של רגליים שלא כך רכשנו את הסלון.
כספי סוג הנזק :
החלפת הסלון לחדש פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה