פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר, חוסר מענה מצד שירות לקוחות. נושא התלונה:
לוצטו עינב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
קנייה באינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/12/11 רכשתי משקל מטבח דיגיטלי מאתר ערוץ הקניות. נאמר לי שזמן האספקה הוא 7 ימים, אלא שעד היום לא קיבלתי את המוצר ולא שום הודע לגבי עיכוב העיסקה. כל ניסיון ליצור קשר עם שירות עלה בתוהו, אם זה טלפון שלא קיבלתי מענה כי הוא תפוס כל הזמן ואם זה מייל ששלחתי ולא נענה. הדבר היחיד שנעשה בזריזות ויעילות הוא חיוב כרטיס האשרראי שלי במוצר וב-20 שח דמי משלוח שעדיין לא הגיע.
מאחר והייתי זקוקה למשקל דיגיטלי בדחיפות נאלצתי לקנות משקל מטבח אחר ופחות איכותי ב-60 ש"ח, כך שגם נזק כספי ההמתנה הזו גרמה לי. מזל שאני מגלה את הבעיות במוצר יחסית קטן, כך אני יודעת לא להתעסק יותר עם ערוץ הקניות.
כספי סוג הנזק :
שהמוצר יגיע כבר יחד עם פיצוי הולם ושערוץ הקניות ישקלו אם הם מסוגלים לתת שירות. הצרכניםם לא צריכים לסבול! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה