פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה בערוץ הקניות ואי קבלת המוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית דחף שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו מיקוד 68181 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 3/2/2006 קנינו(בעיסקה טלפונית)מערכת קונוע ביתית הכוללת מגבר, DVD ו-5 רמקולים נתנו מספר כרטיס אשראי וחיכינו למוצר שאמור היה להגיע תוך 14 יום
בכרטיס האשראי ניכו לנו 199 2X דמי משלוח+תשלום ראשון, אך המוצר לא הגיע אלינו. פנינו לערוץ הקניות מספר פעמים(נענו ע"י מקדנים חצופים) בתאריך 16/2/2006 פנינו שוב ונאמר לנו שהמוצר יגיע ב-16/2/2006 . באותה שיחה אמרנו שבמיה והמוצר לא יגיע ב-16/2 אנחנו מבטלים את העיסקה ומבקשים את התשלומים שכבר נגבו בחזרה. היום 17/2 המוצר לא הגיע, התקשרנו וביקשנו לבטל ולקבל את הכסף שלנו וגם לדבר עם אחראי המוקדנית החצופה(מרינה) לא ביטלה את העיסקה וכתבה שאיננו מעונינים לדבר עם האחראי, בשיחה נוספת נאמר לנו שהאחראי יתקשר. בשעות הצהריים התקשרה מישהי בשם לודמילה שהציגה את עצמה כאחראית, לדבריה נצטרך להמתין עד יום ראשון
אנחנו ביקשנו לבטל את העיסקה ולקבל זיכוי מיידי, לטענתה זה לוקח שבועיים
לא ברור לי איך גובים כסף על מוצר שלא הגיע ללקוח, ועוד לוקח שבועיים כדי לקבל את הכסף בחזרה. לדבריה של לודמילה לא נגרמה עוגמת נפש
אנו טוענים שביזבוז הזמן(טלפונים רבים), עוגמת הנפש שנגרמה לנו עקב השיחות עם המוקדנים החצופים,כסף שירד בכרטיס האשראי ומוצר שחיכינו לו זמן רב ובסוו של דבר לא הגיע, גרם לנו נזק כספי, עוגמת נפש וביזבוז זמן
בושה לחברה שנוהגת כך בלקוחותיה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי+ריבית פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
גב' לטנר רכשה ביום 03.02.06 מערכת קולנוע ביתי, הזמנה מס' 5323910.
המוצר הגיע ללקוחה בעיכוב ולכן הגב' לטנר סירבה לקבל את המוצר.
בהתאם לבקשתה של הלקוחה, שידרנו זיכוי בגין העסקה.
תגובה:
הלקוחה קיבלה החזר ריבית + פיצוי בגין העיכוב

(מענה נשלח אליכם ב14.03.06 ומשום מה לא עודכן)
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה