פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי ומשפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו כתובת:
בית דחף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מספר הזמנה: 2337172
שלום רב,
לפני כשבוע וחצי הזמנו מזרן דרך הערוץ (מספר הזמנה 2337172 / 6453167 ) .
לאחר שנקבע עימנו תאריך הגעה ושעה –בין 11:00 בבוקר לשעה 15:00 , אישתי יצאה מעבודתה (חצי יום חופש!!) והמתינה בבית עד להגעת המזרן.
בשעה 16:30 צלצל אליה נהג המשאית ואמר כי לא יגיע ויקבע מועד למחרת.
למחרת שוב, אישתי יצאה מהעבודה, המתינה בבית בין 11:00 ל15:00 ושוב, ההזמנה לא הגיעה.
לאחר מספר שיחות ופניות לשירות הלקוחות של הערוץ, ההזמנה הגיעה רק ב-16:35!!!
ביקשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות ואמרו לי שבקשתי עברה לטיפול וכי יחזרו אליי.
עד היום – אף אחד מהשירות לא חזר אליי!
לפיכך, אני מבקש להחזיר את המזרן מיידית ולבטל את ההזמנה.
בנוסף, אנו דורשים פיצוי כספי השווה ערך ליום חופש ועוגמת הנפש בסך 750 שח (זאת גם על פי "חוק הטכנאים" ).
עד היום- לאחר שליחת פקסים וטלפונים- אף אחד לא חזר אליי
באם פניה זו לא תענה היום, יבוטל החיוב בכרטיס האשראי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה