פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת סחורה וטירטור לשוו נושא התלונה:
אביסרור שלמה שם/כינוי:
‏שבת ‏07 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פורסם בזמנו שמי שירשם לאתר של ערוץ 21 יקבל טליון רדוי חינם נירשמתי .
בבירור שעשיתי חויבתי ב29ש"ח לשאלתי נאמר לי שזה עבור ההובלה עד הבית .
לאחר תקופה שלא קיבלתי היתקשרתי לברר שאלה אותי בפליאה מה לא קיבלתה ? לא! נתבקשתי לחתום על הצהרה לעורכדין ולשחה ואכן עסיתי.
טעותי הם א. אים גבו ממני 29 ש"ח מדוע שליח לא הגיע אלי.
ב.מדוע צריך לטרטר ולהטריד אותי בכתיבת הצרה ולשוח בפקס. הכול עולה כםף.
וכול זאות במקום להגיע לחברת השליחוית אים הייתה ! ולוודהשיש חתימה שלי.
במקום לחשוד בי שקיבלתי ואני מכחיש.
וברצוני לציין שזאות לא הקניה הראישונה קניתי במאות שקלים .ואייפה הכבוד והדרתה פני זקן .
והיום להגיע ולדבר עים שירות לקוחות זה פשות בלתי אפשרי אתה יכול לדבר רק עים תקליט.לכן פני אלכם . תודה מראש

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר אביסרור נרשם באתר הערוץ לקבלת מתנה- רדיו ג'וגינג משולב פנס בתשלום של 29 ש"ח עבור דמי טיפול, אריזה ומשלוח.
כאשר הלקוח הודיע כי לא קיבל את המוצר, הוא התבקש לחתום על טופס הצהרה ולאחר מכן שלחנו אל ביתו מוצר חדש.
זה לא נובע מתוך חוסר אמונה בלקוח, אלא מדיניות החברה.
תגובה:
*** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה