פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רחשתי סלון בערוץ הקניות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חשתי סלון בערוץ הקניות .הסלון הגיע 19.12.05 באיחור של שבועיים.מלה שריטות ופגמים.
הודעתי לנהג בו במקום על הפגמים הוא המר שאני יודיעה לערוץ הקניות והם יחליפו את הסלון .
צלצלתי לערוץ הקניות והשארתי הודעה במשיבון על הפגמים של הסלון.
למחוורת 20.12 יצר אתי קשר מיקו מערוץ הקניות שאל מה הבעיה עניתי שהסלון מלה סיריתות ואני מבקש להחליפו המר אייו בעיה בימים הקרובים הם יודיעו לי על מועד ההחלפה.
יצרתי קשר שוב 26.12 לערוץ הקניות לפנינה המרה אייו בעיה בימים הקרובים הם יודיעו לי על מועד ההחלפה.
יצרתי קשר שוב 2.1 לערוץ הקניות לאייל המר אייו בעיה תוך עשרים והרבע שעות הם יודיעו לי על מועד ההחלפה.
יצרתי קשר שוב 3.1 לערוץ הקניות לשימי המר אייו בעיה תוך עשרים והרבע שעות הם יודיעו לי על מועד ההחלפה ביקשתי לדבר איים סמכות יותר גבוהה
המרו שאיין הפשרות.ניתקתי את הסיחה ויצרתי קשר שוב עיים ליאור סיפרתי לו שוב את הבעיה והוא בקש שני ימתין על הקו והמר שהוא הולך לשוחח איים אחראית ספקים המתנתי שמונה דקות וחזר איים התשובה שעוד באותו יום יחזרו אלי אח לא חזרו.
יצרתי קשר שוב 5.1 לערוץ הקניות למורן ביקשה שני ימתין על הקו והמרה שהיא הולכת לברר איים אחראית ספקים המתנתי שוב כעשר דקות המרה אייו בעיה תוך עשרים והרבע שעות הם יודיעו לי על מועד ההחלפה.
יצרתי קשר שוב 9.1 לערוץ הקניות שוב למורן ביקשה שני ימתין על הקו והמרה שהיא הולכת לברר איים אחראית ספקים המתנתי שוב כעשר דקות ובוצעה שיחת ועידה בני לבין הספק והספק {פינת אור}ושאלו שוב בקשר לחלקים הפגומים המרו איין בעיה יש את החלקים הם יצרו אתי קשר למועד ההספקה.
ב 11.1 מתקשר שקד ושואל שוב בקשר לחלקים הפגומים ומודיעה שאיין בעיה יש את כול החלקים
ומחר הוא יבוא להחליפם.
ב 12.1 מתקשר הנהג ואומר שהוא בדרך אלי איים חלק מהדברים בקשתי שהוא לא יבוא איים כל החלקים או שלא יבוא בחלל המר בסדר הוא יבוא בעוד יומיים שלושה.
התקשרתי לערוץ הקניות ליעל והודעתי לה שיחליפו את כל החלקים בפעם אחת או שייקחו את הסלון ויתנו לי זיכוי
יצרתי קשר שוב איים ערוץ הקניות ב 15.1 איים שלומי שהוא ביצעה שיחת ועידה עיים הספק פינת אור בשם סגי שהבטיח שבימים הקרובים הם יבואו להחליף את כל החלקים בפעם אחת.
התקשרתי שוב ב 19.1 לערוץ הקניות ושוב בצעו סייחת ועידה בני לבין הספק פינת אור בתיה ושוב הבטיחו שבימים הקרובים יבואו להחליף את כל החלקים.
ב 25.1 התקשרו מפינת אור שזה הספק והדיהן שלמחוורת יבואו להחליף את הסלון והחין בהו למחרת
ולקחו את הסלון התקשרתי לערוץ הקניות להודיעה להם שהם בהו לקחת את הסלון בלי להבי סלון חדש ושאני דורש החזר כספי הם ביקשו שאני הרשום את זה על ההזמנה שאלתי מתי יוחזר כספי אמרו לאחר שהסלון מגיעה תוך הרבע עשר יום
התקשרתי שוב ב 2.2 לשלומי מערוץ הקניות לשאול בקשר להחזר הכספי אמר תוך שבועה ימים
הכסף יהיה בחשבון.
התקשרתי שוב ב 12.2 לאורלי מערוץ הקניות לשאול בקשר להחזר הכספי המרה שיחזרו אלי עד למחרת.
התקשרתי שוב ב 13.2 לאילה מערוץ הקניות לשאול בקשר להחזר הכספי ובקשה ממני להמתין על הקו המתנתי כ עשר דקות והודאה לי שיחזרו אלי עוד באותו יום.
התקשרתי שוב ב 14.2 לפנינה מערוץ הקניות לשאול בקשר להחזר הכספי בקשה להמתין על הקו המתנתי כ עשר דקות והודאה לכשיחזרו אלי למחרת אח לא חזרו.
התקשרתי שוב ב 15.2 למרינה מערוץ הקניות לשאול בקשר להחזר הכספי ובקשה ממני להמתין על הקו המתנתי שוב כ עשר דקות ושוב אותו סיפור.
התקשרתי שוב ב 19.2 לריקי מערוץ הקניות לשאול בקשר להחזר הכספי ובקשה ממני להמתין על הקו המתנתי כ חמש עשרי דקות והודאה לי שיחזרו אלי מחברת האשראי תוך עשרים והרבה שעות.הודעתי לה שפניתי גם למשרד העבודה וגם לטלוויזיה.
התקשרתי שוב ב 20.2 לפנינה מערוץ הקניות לשאול בקשר להחזר הכספי ובקשה ממני להמתין על הקו המתנתי כ עשר דקות והודאה לי שיחזרו אלי מחברת האשראי תוך עשרים והרבה שעות.
התקשרתי שוב ב 21.2 לאילנה מערוץ הקניות לשאול בקשר להחזר הכספי ובקשה ממני שוב להמתין על הקו המתנתי שוב כ עשר דקות והודאה לי שיחזרו אלי מחברת האשראי תוך עשרים והרבה שעות.
התקשרתי שוב ב 22.2 לאוקסנה ושוב אותו סיפור.
התקשרתי שוב ב 23.2 לסמדר ושוב אותו סיפור.
התקשרתי שוב ב 26.2 סמדר ושוב אותו סיפור.
התקשרתי לחברת האשראי ובקשתי שיחת ועידה איים ערוץ הקניות ואחיין בוצעה שיחה בין אתי מחברת האשראי לשירי מערוץ הקניות בנכחותי ואובטח שהזיכוי יהיה תוך השרים והרבה שעות
התקשרתי שוב ב 27.2 לאילנה ושוב אותו סיפור.
ואני הדיין ממשיך להמתין להחזר הכספי.

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
*** תגובה:
הלקוח החזיר את המוצר וקיבל החזר כספי מלא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה