פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לכל הפניות שלי מאז ההזמנה שנעשתה ב - 5/5/12 נושא התלונה:
זהר מוריס שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/5/12 בצעתי הזמנה בערוץ הקניות .וקבלתי אישור עסקה מספר 295810.
ביום ראשון קבלתי באימייל נספח להזמנה עם מספר שובר ופירוט ההזמנה ושם הופיע שהמחשב הינו מחודש. בזמן שבעת ההזמנה לא הופיע שום רמז לכך שהמחשב מחודש. ניסיתי ליצור קשר עם מחלקת לקוחות של ערוץ הקניות אך ללא הצלחה.נכנסתי למדור צור קשר ושם כתבתי את כל הסיפור ובקשתי לבטל את ההזמנ.
נכנסתי למדור שלהם בנושא ביטולים ושם נאמר שיש לשלוח פקס עם בקשה לביטול העסקה עשיתי זאת ושלחתי פקס בתאריך 10/5/12.לאחר יום שלחתי אימייל לשרות [email protected] ובו בקשתי לבטל את העסקה . עד לרגע זה תאריך 11/5/12 לא קבלתי שום שיחת טלפון ושום אימייל בנושא.
כרטיס האשראי חוייב כבר ב - 5/5/12 על העסקה
עלבון סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה