פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש - ערוץ הקניות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.5.12 יום שישי היה פרסום בערוץ הקניות על מוצר טבלט. אנחנו הורים לתאומים בני 11. מפאת חוסר הזמן, אני ובן זוגי החלטנו לרכוש את המוצר X 2 וכמו שהערוץ מתחייב, תוך 7 ימי עסקים נקבל את המוצר, ובערוץ זה המחיר הכי זול. מאחר ולנסיכים שלנו היה יום הולדת החלטנו להפתיע אותם במוצר שהם מאד מאד רצו כמתנת יום הולדת.(בואו לא נישכח את המחיר של המוצר - 1,192 ש"ח לפריט 1).לאחר שיחה עם מוכרנית ערוץ הקניות, (18.5.12) שאלתי מס' פעמים על זמן הגעה של המוצר, נאמר לי עד 7 ימי עסקים, אל תידאגי, בדר"כ מגיע המון לפני הזמן. מסיבת יום הולדת של ילדיי נערכה בתאריך 30.5.12 זהוא בדיוק 7 ימי עסקים. התקשרתי ביום חמישי לערוץ (24.5.12) לאחר בדיקה של הנציג נאמר לי שככל הנראה מחר (יום שישי) יגיע. תדאגי שהיו אנשים בבית לקבל מהשליח את המוצר. לדאבוני, כך עשיתי. הבנים התרגשו מאד וביקשו להמתין בבית למוצר, לצערי הסכמתי (הם לא הלכו ללמוד). זה היה בזבוז יום לימודים, כי המוצר לא הגיע. שוב שוחחתי ביום ו' עם נציג נוסף ונאמר לי שאם לא יגיע עד השעה 16:00 בטוח יגיע ביום ב' לאחר החג. כרגיל הבטחות לשווא, לא דובים ולא יער. ביום ב' (28.5.12) שוחחתי עם השירות לקוחות, נציגה מאד נחמדה, בדקה ביסודיות ואמרה לי המוצר נמצא בדאר בראש פנה, הוסיפה וביקשה שאתקשר לדאר בראש פינה ואשאל אם המוצר נמצא שם ואלך לקחת אותו. (היה חשוב לה לומר ולהזכיר, מס' פעמים, ש7 ימי עסקים זה עד סוף היום! למעשה אותי לא עיניין 7 ימי עסקים מאד רציתי שהמוצר יגיע למסיבת יום ההולדת כמתנה) הזכרתי לה שיש התחייבות מיצידם שאקבל עם שליח עד הבית. אני אישה עובדת והיום יש לנו מסיבת יום הולדת לילדים וכולי מלאת התרגשות, לקראת המסיבה המושלמת. עם הטבלטים ועם מצגת שהנסיכים שלי הכינו לחברים ורצו לעלות את המצגת בטבלט. הנציגה שוב ביקשה שהייה נציג בבית כשיגיע השליח ויקבל מימנו את המוצר. ושוב לא דובים ולא יער... המסיבה התחילה ואין טבלט, אין מתנה לנסיכים שלי, אין מצגת. יש בכי וחוסר אמון לבנים שלנו מולנו, מאד קשה לקבל את חוסר אמון שלהם, במיוחד שלנו כהורים חינכנו אותם מגיל אפס - לבטוח באנשים, ושלהורים אפשר לספר הכל, הם לעולם לא יאכזבו את ילדיהם. ומה שקרה שהבנים שלנו פיתחו חוסר אמון כלפי הוריהם, לא כלפי ערוץ הקניות, אנחנו לוקחים את כל האחריות עלינו. כמו הורים שחינכו את ילדיהם לדרך נכונה בחיים. שוב ביום ב' צילצלתי לערוץ הקניות לומר להם שעדיין לא קיבלתי את החבילה, שוב נאמר לי תמתיני עד השעה 17:00. כשלא הגיעו צילצתי שוב, ונציג אמר לי שירות לקוחות עובדים עד השעה 17:00, כרגע אין עם מי לדבר או לבדוק, צריך להמתין עד למחורת בבוקר, כשיחדשו את שעות הפעילות. הוא פתח תלונה ואמר לי שיחזרו אלי, ביקשתי שאציין שאין לי צורך במכשירי הטבלט, אני אקנה להם מחנות קרובה, היה לי מאד חשוב לקבל את המוצר ביום שני, יום מסבת ההולדת. הבטיח שיעביר את המילים שלי. . ג' 31.5.12 בשעה 08:00 בבוקר התקשר אלי שליח ושאל מתי הוא יכול להגיע כדי להביא לנו חבילה מערוץ הקניות? אמרתי שאני בבית ואפשר להגיע, תוך דקות ספורות הוא היה בביתי.
בשעות הבוקר המאוחרות, חזרה אלי נציגה, והעליתי בפניה את העוגמת נפש שנגרמה לילדיי ולנו כהורים. היא מיד אמרה, מה את רוצה פיצוי, אמרתי כן, אשמח לקבל משהוא לילדים שלי, ע("מ שאסביר להם שהייה עיקוב והערוץ פיצה אותנו על כך). בדרך זו או אחרת, רציתי שיבינו וידעו שאנחנו מצטערים ואף הערוץ מתנצל על מה שקרה ועל כך שבמסיבת יום ההולדת החברים הקניטו אותם שהם משקרים ולא קיבלו מתנה כל כך יקרה. והנציגה אמרה לי רק רגע אבדוק, ומיד חזרה לטלפון ואמרה, אנחנו לא נוהגים לפצות בגלל איחור של יום אחד, זה יכול לקרוא, 7 ימי עסקים נמדדים כאשר חב' אשרי מאשרת את העסקה. הוסיפה ואמרה קבלי את התנצלות, אני אמרתי שזה מאד לא בסדר, זמן 7 ימי עסקים כלל לא מעניינים אותי, ואני מבקשת לקבל את פירוט העסקה מיום העסקה היא אמרה שתישלח אלי למייל, בדר"כ זה לוקח 72 שעות היא תישתדל לפני, עוגמת נפש שנגרמה לנו כמשפחה כן מעניינת אותי והיא שוב אמרה יש לך אפשרות לקבל את התנצלותי או שאלתי מז"א היא ענתה זה מה שיש לי להציע לך, פיצוי את לא תקבלי מאיתנו, והוסיפה, רק להזכיר לך השיחות שלנו מוקלטות ואני השבתי שגם השיחה שלי מוקלטת וביקשתי שתוציא את כל השיחות שלי איתם ותקשיב שהנציג בפירוש אמר ה-7 ימי עסקים זה רק לכסות את האפשרויות, הפריט יגיע תוך יומיים שלושה, היא אמרה לי שזה לא בסדר והיה אסור לומר לי דבר כזה. בהמשך היא טענה שרק השיחה ביום ההזמנה מוקלטת והשאר לא. היא דיברה אלי בגסות ובטון מאיים.
ביקשתי לשוחח עם המנהל/ת, היא אמרה תפקססי בקשה או תיכנסי לאתר ותוך 72 שעות יחזרו אליך.
השאלה הגדולה שאני רוצה לשאול???
האם ערוץ הקניות, המעצמה הגדולה, עובד על הלקוחות שלו?
שהפרסום על 7 ימי עסקים הוא לא אמיתי?
האם הנציגים שעובדים שם, מטרתם למכור ולא לשרת את הלקוח?
האם אנחנו כלקוחות, מקבלים יחס נחמד רק וכאשר שמבצעים עיסקה? שהכסף בכיסם אנחנו לא נחשבים?
האם אנחנו הלקוחות והילדים שלנו קורבנות של ערוץ הקניות?
אשמח אם אקבל תשובה, כיצד אפנה אליהם בלי שיזלזלו בי.
מס' חשבונית 18641122 ניתן להכנס לאתר דואר ישראל ולרשום 01034420444il
ולקבל את כל הפרטים מיום ההזמנה.
עילבון סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה