פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר עם פגם בייצור וסירוב להחלפתו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מושב עין ורד, תל מונד כתובת:
מושב עין ורד, תל-מונד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 2/1/06 קניתי באמצעות ערוץ הקניות של הטלויזיה "מיני בר דיגיטלי "של "אקווה טל" אותה משווקת ומתקינה חברת מיטב מערכות בע"מ ו/או חברת א.א. שפיר ניהול ושיווק בע"מ (לחברה זו מספר שמות).
התשלום נעשה באמצעות כרטיס אשראי. מספר החשבונית מיום 3/1/06- 17349878 מס' הזמנה - 5291771.
המכשיר הגיע , בתאריך 15/1/06 - ללא המסננים, ללא תעודת אחריות וללא הוראות הפעלה , ע"י שליח שהגיע מחברת "חיון מחשבים",( שהסתבר לי היום בשיחה טלפונית מוקלטת עם אילנית מחברת מיטב כי היא לקוחה של חברת מיטב וכנראה המכשיר שהיה ברשותה "הוחזר להם" ע"י העברתו אלי).
בעת התקנת המכשיר בתאריך 24/1/06, נגרם נזק לשיש שלי ע"י הטכנאי (ישי) שעבד עם מקדחה, השיש חדש מתוצרת אבן קיסר הותקן עוד באותו חודש.
כמו כן, מאחר והמכשיר הגיע ללא המסננים הטכנאי (ישי) הגיע שוב בתאריך 26/1/06 והתקין את המסננים.
מיד עם הפעלת המכשיר הסתבר לי כי יש תקלה/פגם במכשיר מאחר והטיימר מכבה את המים חמים והקרים אך הוא מדליק רק את החמים. בנוסף לכף הלחצן של המים קרים קשה מאד ללחיצה ויש להפעיל כוח ע"מ להפעילו.
בתאריך 31/1/06 פנייתי באיימיל וטלפונית לערוץ הקניות ולספק ודרשתי החלפת המכשיר אך נעניתי כי זה ענין של תכנות בלבד ולפיכך הסכמתי לקבל טכנאי ע"מ שיתכנת את המכשיר.
הטכנאי (רחמים) שהגיע בתאריך 12/2/06, לא הצליח לפתור הבעיה ולפיכך נתבקשתי ע"י ערוץ הקניות אליהם פניתי שוב וביקשתי החלפת המכשיר, לאפשר החלפת הכרטיס, למרות מחאותי כי הם התחייבו להחלפת מוצר פגום תוך שבוע מיום ההודעה, הסכמתי לבסוף להחלפת הכרטיס במכשיר .
לפיכך בתאריך 1/3/06 הגיע טכנאי (רחמים) של חברת א.א שפיר/מיטב מערכות והחליף את הכרטיס. למרות זאת החלפת הכרטיס לא פתרה התקלה.
פניותי לערוץ הקניות במספר איימילים וטלפונים ולחברת מיטב/א.א. שפיר, לא נענו עד עתה. את מח' לקוחות של ערוץ הקניות לא ניתן להשיג כלל טלפונית וכל הניתובים שיש במערכת הטלפון והשארת פרטים לא נענו על ידם.
באימל מיום 12/2/06, שנשלח לי ע"י מר אייל חבר מערוץ הקניות - הוא הבטיח שהענין יפתר תוך 14 יום, ומאז נעלמו עקבותיו וכל מאמצי להשיגו טלפונית לא העלו דבר.
למרות שהודעתי לנוגעים בדבר כי איני משתמשת במכשיר וכי המכשיר הוחזר לאריזתו המקורית לא הועיל דבר.(כיום חזרתי להשתמש במסנן מים "בריטה" וקומקום חשמלי - וזאת תעודת עניות לחברת "אקווה טל"!)
כיום יש בשיש ובארונות מטבח חורים, מלבד הנזק לשיש כאמור לעיל, - אך המכשיר לא מחובר מאחר והתגלתה גם נזילת מים מתחת לכיור ולפיכך נאלצתי לסגור את הברז המוביל מים למכשיר.
טענתי היא כי קניתי מכשיר חדש ואין אני חייבת בטכנאים עוברים ושבים ולא להחלפת חלקים במכשיר, וערוץ הקניות ממנו רכשתי את המכשיר ולהם שילמתי עבורו באמצעות כרטיס אשראי - מחוייבים לדאוג שאקבל מכשירחדש ופיצוי בגין הנזק שנגרם לשיש שלי - בעיה שאף היא לא נפתרה עד היום, למרות מאמצי לתאם זאת.
בידי חשבונית מס, מסמכי איי-מייל, מכתבים והקלטת שיחות טלפון - להוכחת דברי.
למותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמת לי כתוצאה מהפרשה העגומה הזו.
אודה על טיפולכם בהקדם.
מזל עובדיה
טלפון של ערוץ הקניות - 1800-21-00-21 / 5156222 - 03
טלפון של חברת א.א. שפיר/אקווה טל / מיטב מערכות- 09-7774800
פקס: -09-7964902
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר הפגום, פיצוי כספי בגין נזק שנגרם לשיש פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
*** תגובה:
הלקוחה החזירה את המוצר וקיבלה החזר כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה