פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, אי מענה על צרכי הלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו כתובת:
שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.4 רכשתי מוצר חשמלי (מסלול ריצה) הערוץ הקניות דרך האתר, ובאותו יום ביטלתי. יצרו איתי קשר מערוץ הקניות והבטיחו לזכות אותי ישירות לכרטיס אשראי בסכום שעלה המוצר אמרו לי שהכל בסדר שאהיה רגועה, לאחר 14 ימי עסקים בדקתי את חשבון הבנק שלי ונוכחתי לגלות שלא בוצע זיכוי, פניתי בשנית לערוץ הקניות והם הסביר שהייתה תקלה והם ישלחו שוב את הזיכוי ב10.5 ביקשתי מהם לפנות לחברת האשראי ולוודא שהכל בסדר עם מספר האשראי אמרו לי שהם לא ישעו זאת. ותוך 14 ימי עסקים יבוצע הזיכוי בודאות לאחר 14 ימי עסקים יצרתי קשר עם ערוץ הקניות והם מבלי להסס אמרו שהייתה תקלה והם שולחים את הזיכוי וישחזרו אלי ממקלחת הביטולים כמה שיותר מהר!. כמובן שזה לא קרה!!! אמרו שהם העיברו את הזיכוי בפעם ה3 אני לא התעצבנתי כי האמנתי להם אבל דאגתי שהתשלום הראשון ירד לי מהחשבון ושיתפתי בזה את הנציגה הנציגה אמרה שהיא מבטיחה שזה לא ירד, ל10.6 ירד התשלום הראשון מחשבוני תשלום שלא יכולתי לעמוד בו וגרם לי לחגור ממסגרת האשראי שלי בחשבון הבנק. יצרתי קשר עם החברה שוב ב12.6 ואמרתי להם שהתשלום הראשון כבר ירד ושאני מאוד דואגת ושוב הנציגה אמרה שאין לי מה לדאוג שתוך 14 ימי עסקים הכל יהיה בסדר!!!! לא קרה שום דבר ממה שהובטח לי ואני מאוד דואגת חברת ערוץ הקניות לא עונה על צרכי לא שומעת את מצוקתי וכמובן לא מראה טיפת הבנה לגבי המקרה, אמרתי לנציגה בכאב לב שהתשלום הראשון ירד והיא לא ממש הפגינה התחשבות! לא ידעתי למי לפנות כי כשהזכרתי מנהל היא התחמקה מהבקשה ואמרה שאין באפשרותה לעשות כלום ביקשתי ממנה לפנות לחברת האשראי היא סירבה.
כספי סוג הנזק :
מענה מידיי!!!!!! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה