פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרון למיטה זוגית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.04.2010 רכשתי דרך ערוץ הקניות מזרן זוגי בגודל 160-190 לפני הזמנה מיוחדת ערוץ הקניות סיפק לי את המזרן ע"י חברת איקס מרקט בע"מ ללא חשבונית רק תעודת משלוח כולל אחריות לעשר שנים לקפיצים (יש לציין שהמזרן מבחינה חיצונית כחדש) לאחר שנה וחצי מיום הקניה המזרן שקע אני מנסה כל יום כמה פעמים ביום לפנות לחברה שסיפקה את המזרן בטלפון שצויין גם בתעודת המשלוח וגם בתעודת האחריות 03-9067569 ואין מענה ותמיד תיבת ההודעות מלאה. אני פונה אליכם ממש דקה לפני שאני פונה לתביעות קטנות כדי להסדיר את העיניין יש לציין שהמזרן עלה לי כמעט 5000 ש"ח לתשובתכם אודה אסתי.
מזרן חדש ששוקע סוג הנזק :
תיקון ע"י האחריות פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה