פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי סלון מערוך הקניות לפני שנה, בתמונות הסלון נראה עמיד כשהגיע לביתנו הסלון נאמר לנו ע"י הספק שהסלון הזה מיועד לסטודנטים והוא ישמח לשדרג לנו את הסלון למשהו יותר חזק למשפחה בת 6 נפשות תמורת 2000 ש"ח נוספים, אני ובעלי עובדים מאוד קשה וזה קניה שגבתה מאיתנו לצמצם הרבה על חשבון הילדים על מנת שיהיה סלון נורמלי בבית,
לאחר כ - 9 חודשים "העור" כפי שנאמר לנו ברכישה החל לתבקע ונוצר רשת לא נעימה, פניתי לערוץ הקניות ב- 30/7 דיברתי עם פקידה בשם אורטל שביקשה ממני להמתין 14 ימי עבודה על מנת לחזור אליי עם תשובה, כמובן ש 14 ימי העבודה עברו ואני התקשרתי שוב לערוך הקניות ואז ביקשו ארכה של עוד 48 שעות לתת לי תשובה עברו כבר 48 השעות וטרם קיבלתי מענה, ובכל פעם שאני מתקשרת אין להם תשובה כשיהיה הם יחזרו אלי , אשמח לקבל עזרה איך מתנהלים איתם על מנת לקבל שירות ולא זלזול.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה