פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום ללא אספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות הזמנו סלון מערוץ הקניות וכמובן נתנו כרטיס אשראי שממנו ירד התשלום הבטיחו ופרסמו שאספקת המוצר היא תוך 14 ימי עסקים עברו 14 ימי עסקים ולא הגיע סלון התקשרה מנהלת בשם מיכל ואמרה שהסלון יתעכב בכמה ימים אך לא יאוחר מסוף השבוע הנוכחי .אתמול התקשרה אותה מנהלת וטענה ששוב הסלון מתעכב אך לא יודעת מתי הוא יגיע וגם לא יודעת במה יפצו אותי על העיכוב לאחר שפרסמתי תגובות שליליות בפייסבוק חזרה אלי מנהלת אחרת בשם דלית ואמרה אני יודעת שיש עיכוב אני לא יודעת בכמה זמן אין לי תאריך חדש לאספקה אני גם לא יודעת במה יפצו אותך על העיכוב והוסיפה נעשה הכל לזרז נחזור אליך ונעדכן שיהיו לנו תשובות מהספק הסברתי שאני לא מוכן לקבל את התשובות שלה ולהישאר באוויר אפילו לא עוד יום אחד וביקשתי שיחזור אלי מנהל בכיר ממנה לתדהמתי קיבלתי את התשובה הזאת: יחזור אליך בכיר ממני אבל אני לא יודעת מתי זה יהיה ביקשתי ממנה טווח מתי הוא יחזור וקיבלתי תשובה שיהיה להם זמן אז עכשיו אני כבר שלושה שבועות אנחנו יושבים על כיסאות פלסטיק בסלון (כולל אורחים שבאים להתארח) ולא יודע מתי ואם בכלל יגיע הסלון ואין לי יותר למי לפנות כי המנהל הכי בכיר שיכולתי לדבר איתו נתן לי תשובות של לא יודע
עלבון ,כספי , סוג הנזק :
אספקה מיידית של הסלון + פיצוי כספי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה