פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר- מקרר מיני 17 ליטר לרכב ולמשרד ובקשה להחזרתו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.8.12 יום ה' התקבל המוצר שבנדון אשר הוזמן ע"י ביתי בתאריך 2.9.12 יום א' התקשרנו לשירות הלקוחות על מנת להודיע כי איננו מעוניינים במוצר.
נמסר לנו על ידי נציגת שרות הלקוחות בשם אוניל כי עלינו לנסוע לכפר סבא לספק על מנת לקבל אישור על החזרת המוצר.
בתאריך 5.9.12 יום ד' נסעה ביתי עם המוצר לכפר סבא ל י.מ.הס (הספק) ברחוב ויצמן 148 .
לתדהמתנו הרבה הספק הודיע לה חגיגית כי עקב מכות בגוף המקרר לא ניתן לקבלו בחזרה ונשלחה כלעומת שבאה .
להלן טענותיי:
1.ביתי רכשה את המוצר בערוץ הקניות לוטה החשבונית, הריני להבהיר כי אין לנו שום דין ועניין עם הספק .

2.בהתייחס לטענת הספק כי יש מכות בגוף המקרר, באם יש מכות בגוף המקרר הם בוודאי לא נגרמו על ידנו שהרי אפילו לא נעשה בו שימוש האמת היא שאנחנו אפילו לא שמנו לב לשריטות שהספק התאמץ מאוד להראות לנו כנראה שהוא ידע שהוא מוכר מוצר פגום סוג ב'.

3.ערוץ הקניות מתחייב בפני לקוחותיו כי ניתן להחזיר את המוצר שנקנה תוך 14 יום ולקבל החזר כספי חזרה (שהרי נרכש על סמך מראה באמצעות המרקע)
אי לכך איני מבינה מדוע אנו אמורים להמתין לתשובה ממחלקת שירות לקוחות אשר אמורה לבדוק עם מחלקת ספקים אם ניתן להחזיר את המוצר.

4.אין תזכור לכך כי ההחזרה תהיה כרוכה במסכת תלאות וטלפונים רבים למחלקת שירות הלקוחות .

5.במחלקת שירות הלקוחות נחשפנו לעובדת אחת ושמה אוניל הגברת הנ"ל הבטיחה תשובה לבקשתנו להחזר המוצר תוך 48 שעות כמובן שלא טרחה לחזור. כל ניסיונותיי לדבר עם מנהל בכיר עלו בתוהו .
בתאריך 9.9.12 יום א' שעה 16:30 משלא קיבלתי תשובה יצרתי קשר עם אוניל ועד לרגע זה לא קיבלנו תשובה עניינית ומספקת פרט לכך שהספק לא מעוניין לקבל את המוצר חזרה (מה שלא חידש לנו כלום) להזכירכם טענות הספק כי המוצר הינו שרוט/ עם מכות אינן מקובלות עלינו, לטענתנו המוצר הגיע במצבו הנוכחי, בין אם מהספק או לחילופין באמצעות שירות השליחים שלכם. ברצוני להבהיר כי החזרת המוצר לא נעשתה בעקבות השריטות שהספק טוען שקימות על המוצר כי אם בעקבות רעש של המכשיר.

ברצוני לציין כי השירות שלכאורה מוצע על ידי אוניל הינו גרוע ביותר תוך מסווה של נימוס ונמצא בסתירה למילה שירות וכי הסחבת של ערוץ הקניות נועדה למשוך זמן ולהתיש את הלקוח. כמו כן ברצוני להבהיר כי אם המוצר הנ"ל לא יוחזר וביתי לא תזוכה מיידית בכסף ששילמה עבור המוצר מסוג ב' שנשלח אליה נאלץ לפנות לערכאות על מנת לקבל החזר זה.
ערוץ הקניות בוחר לנהוג בלקוחותיו בדרך מאכזבת ומזלזלת שאינה משתמעת לשתי פנים.
אני מפנה אתכם לעיין באתר "תלונה" ולקרוא את התלונות כנגד ערוץ הקניות( חבל שלא עיינתי בו טרם הקניה) במיוחד עיקר התלונות הינן בקבלת מוצרים פגומים. (כנראה שהספקים שאתם עובדים איתם מצאו דרך להיפתר מהסחורה הפגומה שלהם).
יעשה טוב ערוץ הקניות ויבדוק עם ספקיו באם המוצרים המוצעים לצופים הינם איכותיים ולא מוצרים מסוג ב', אשר נמכרים כביכול בהנחה מה שבסופו של עניין מסתיים באנחה.... ולבסוף נאלץ הערוץ להסתתר תחת אשור קבלת הסחורה של הספק אשר כמובן אינו מסכים לקבל את המוצר הפגום ששלח בתואנה שהמוצר....כמובן פגום, או לחילופין מסתתר תחת נציגת שירות לקוחות שכל דרך טיפולה הוא למסור מידע ש"הספק אינו מקבל את הסחורה" .
אבקש תגובתכם העניינית בהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המוצר וזיכוי כספי בגין המוצר באופן מיידי! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה