פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שהגיע פגום בצורה נוראית. נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו מיטה חשמלית מערוץ הקניות. ביום קבלת המוצר בעוד המובילים מתקינים אותו ניראו פגיעות רציניות במוצר( בראש המיטה, בלייסטים שלא היו מודבקים, בציפוי הראש ועוד..) אפילו המובילים הסכימו איתנו שהמיטה פגומה כמובן שלא הסכמנו לקבל את המיטה וביקשנו מהמובילים לקחת אותה.
ב- 3.9 ביקשנו מערוץ הקניות שיבטלו את המיטה כי אם זו הסחורה אז אין לנו רצון בה! יש לציין שלמוצר היה 12 ימים עד שהיה צריך לרדת מהויזה. אבל הם משכו אותנו.

לאחר המון שיחות שלא הובילו לקידום החזרת הכסף והסבר רציונאלי שזרקנו חדר שינה בהסתמך שתגיע לנו מיטה איכותית, וכי איננו יכולים לקנות מיטה כי אנחנו זקוקים להחזרת הכסף שנלקח ושיש חגים עכשיו ואנחנו מן הסתם כל היום בבית.. הדבר אינו הזיז לאף נציג ועדיין לא קיבלתי את כספי. מדובר ב 5500 ש"ח! החלטתי לפנות לתלונות הציבור.
כספי ובריאותי סוג הנזק :
פיצוי הולם לעודמת הנפש שאנו צריכים לישון על פוך ברצפה, וכמובן החזרת הכסף כדי שנוכל לקנות מיטה חדשה! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה