פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במכירת מיני בר דיגיטלי + סננים "אקווה טל" שאינם נושאים תו תקן של מכון התקנים הישראלי, כפי שהוצג, ועם פגם ביצור ושוני בפרמטרים שהוצגו בערוץ הקניות של הטלויזיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדרות ירושלים 49, יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי במדורכם מס' 7586, אשר לא נפתרה עד היום, ברצוני להגיש תלונה נוספת בגין אותו מוצר אשר בינתיים הוחלף פעמים - אך גם ב-2 המכשירים האלו יש את אותה התקלה - הטיימר לא תקין.
בנוסף לכך, לפי המצג בערוץ הקניות של הטלויזיה - המכשיר מיני בר דיגיטלי "אקווה "טל" + ערכת הסננים מתחת לכיור שרכשתי נושאים תו תקן של מכון התקנים הישראלי - אך נוכחתי לדעת כי אין שום תוית של מכון התקנים הישראלי לא על המכשיר ולא על הסננים - הדבר הזה חמור מאוד כשלעצמו. (לחברה יש תו תקן כללי והמכשיר נבדק בכניסה לארץ כמכשיר חשמלי אך לא נבדק כמטהר מים ואין להם תו תקן לטיהור מים ספציפית למוצרים שסופקו לי!)
- כמו-כן לפי המצג בטלויזיה - המכשיר והסננים מפיקים מים טהורים וצלולים - אך לא כך, במהלך כל התקופה היו תופעות של מים עכורים, שאינם ראויים לשתיה. גם כשנאלצתי להשתמש בקומקום חשמלי (תעודת עניות לאקווה טל, כבר אמרתי?) ולקחתי מים מהברז שיוצא מהכיור, תוך שבועיים נוצרה שיכבת אבנית בקומקום - את זה הראתי לטכנאי יובל שהגיע ב 20/3/06 להחליף את המכשיר.
בנוסף לכך - במכשיר יש פגם ביצור - הטיימר לא תקין , כאמור, גם החלפת הכרטיס במכשיר, והחלפת המכשיר פעמיים - לא נפתרה הבעיה - הטימר מכבה את המים קרים + חמים ומדליק רק את החמים! - נכון להיום , 24/3/06, התקלה בעינה עומדת.
בנוסף לכך, לפי המצג בטלויזיה המכשיר אמור לספק מים רותחים, 98-99 מעלות, תוך דקה אחת, וזאת ע"י לחיצה על כפתור הרתחה, אך לא כך הדבר - יש ללחוץ מספר פעמים על כפתור ההרתחה , עד שזה מגיע ל 98 מעלות (ולא 99 מעלות) , ואז נשמעים קולות איומים (רעשים כמו של סיפון ריק) וכשבאים למזוג מים יוצאים בועות אויר ורק אח"כ יוצאים המים הרותחים!
- ערוץ הקניות התחייב לבדוק את המכשירים בטרם אספקתם - אך לא עשה כן
בכל 3 המכשירים שסופקו ושהוחלפו לי.
- ערוץ הקניות התחייב להחליף מוצר פגום תוך שבוע מיום הפניה עם השארת
פרטים בניתוב הטלפוני שלהם - אך למרות פניותי - לא עשה כן.
- ערוץ הקניות התחייב לטפל ולפתור הבעיה תוך 14 יום מיום הפניה באמצעות
האינטרנט - אך לא עשה כן, למרות פניות חוזרות ונשנות מצידי.

מאחר ובמי שתיה עסקנן, ואיני מוכנה לסכן לא את בריאותי (רק מהזרמות מים וטעימות כאבה לי הבטן) ולא את כספי ואיני סומכת כלל על כל המערכת לטיהור מים של "אקווה טל" , לפיכך אני מבקשת לבטל את העיסקה ולהחזיר לי:
א. החזר מלא של כל הסכומים שחוייבתי ו/או אחויב עבור המכשיר, הסננים ,
ההתקנה וההובלה (פניתי לחברת כרטיס האשראי לביטול העיסקה נענתה כי
עלי לפנות לערוץ הקניות).
ב. החזר כספי מלא עבור עלות השבת המצב לקדמותו, דהיינו : פירוק המערכת
מתחת לכיור ע"י בעל מקצוע שאני אבחר, סתימת כל החורים שנעשו ע"י מתקין
המכשיר לצורך התקנת המכשיר- בשיש אבן קיסר יתוקן ע"י נציג אבן קיסר,
סתימת החור בכיור ובארונות מטבח יתוקן ע"י החברות שהתקינו לי הכיור
והארונות מטבח - כל המוצרים החדשים האלו הותקנו רק בחודש 1/06 ואשר
החזרת המוצר אינה אפשרית ללא סתימת חורים אלו.
ג. החזר כספי בגין נזק לשיש שנגרם לי ע"י הטכנאי שעבד עם המקדחה בעת
שהתקין את המכשיר וגרם לשריטה בשיש.
ד. פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי, עקב חוסר הנאה מהמכשיר, בזבוז זמן
בגין קבלת כ-10 טכנאים עוברים ושבים בדירתי , לתקן, להחליף ושוב לתקן
ושוב להחליף - וגם עתה ברשותי מכשיר לא תקין, הוצאות בגין טלפונים רבים,
מכתבים וכו'.
לחילופין - במקום סעיפים א' עד ג' לעיל, - ערוץ הקניות יתבקש לספק לי מכשיר מיני בר דיגיטלי + מערכת סננים , של חברת "תמי 4" לה יש תו תקן של מכון התקנים הישראלי, המכשיר יהיה באותה רמה בהתאם למכשיר שסופק לי ע"י ערוץ הקניות + פיצוי כמפורט בסעיף ד' לעיל.

כפי שפרטתי בתלונתי מס' 7586 מיום מיום 5/3/06 - המכשיר נקנה בתאריך 2/1/06, הותקן בתאריכים 24/1/06 ו-26/1/06 והשתמשתי בו לראשונה בתאריך 27/1/06 - פנייתי לראשונה לערוץ הקניות בבקשה להחלפת המוצר הפגום נעשתה בתאריך 31/1/06 וזאת מלבד פניות חוזרות ונישנות.

ערוץ הקניות אינם יוצרים עימי שום קשר ע"מ לפתור הבעיות שהועלו בתשובתם מיום 15/2/06 ומיום 6/3/06 באינטרנט הם הבטיחו פתרון תוך 14 יום, ומאז נעלמו עקבותיהם.
אני רואה את "ערוץ הקניות" כאחראי ישיר לכל נזק שנגרם לי ו/או יגרם לי בגין הקניה הנ"ל, עקב מעשיה ו/או מחדליה בענין זה.

אני מקוה שהענין הזה יפתר סוף סוף ברוח טובה, אחרת לא תוותר בידי אלא לפנות לערכאה משפטית , זאת מלבד פרסום תלונתי באמצעות התקשורת והאינטרנט.
בידי הוכחות ועדויות רבות להוכחת טענותי.
בתודה על טיפולכם בהקדם,
מזל עובדיה



































































כספי סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
סגנית מנהל מחלקת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת מזל עובדיה פנתה לערכאות משפטיות.
תגובה:
הנושא ידון בבית משפט לתביעות קטנות.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה