פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: זיכוי חלקי בגין ביטול הזמנה באינטרנט. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.8 הזמנתי קוצץ ירקות באתר בעלות 69 ש"ח פלוס 19 ש"ח דמי משלוח.
זמן ההספקה המוצהר עמד על 7 ימי עבודה.
לאחר שלא יצרו עימי כל קשר בתום זמן האספקה (ואף הרבה מעבר לכך), בתאריך 19.9 יצרתי קשר טלפוני וביקשתי לבטל את ההזמנה כולה.
הפקידה בטלפון אמרה לי שהיא יכולה לשלוח לי את זה באותו היום, אולם הייתי מאוד ברור ואמרתי לה שאני לא מעוניין במוצר שכל מטרתו הייתה לשימוש בתקופת החגים ולא אחריהם וכיוון שלא עמדתם בזמן ההספקה אני מעוניין לבטל את ההזמנה באופן מידי ושלא משתמע לשני פנים.
היא טענה שזה בוצע ואזוכה תוך 14 ימי עסקים.

באותו יום התדפק על דלתי שליח עם חבילה, כמובן שסירבתי לקבלה ואף אמרתי לו שביקשתי לבטל אותה כמה שעות קודם לכן.

באופן מפתיע בחיוב החודש זוכתי רק על 69 ש"ח וחוייבתי על 19 ש"ח דמי משלוח עבור החבילה המבוטלת.
למרות פניתי לשירות הטלפוני, לא ראיתי את כספי חזרה.

מקוממת מאוד דרך ההתנהגות של ערוץ הקניות בנושא, ע"פ "שיטת מצליח" ונסיון לגבות כספים בניגוד לחוק, הם מנסים את מזלכם ולמרות הטעות הקשה בהתנהלותם בנושא זה, מסרבים לזכותי כחוק.
לפני פניה לצעדים משפטיים, אבקש התערבותכם בנושא.
זיכוי כספי מלא ומידי כולל ריבית פיגורים. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה