פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מחשב מס' חשבונית 17143899 מס' לקוח 1019386 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏פברואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/02/06 רכשתי מערוץ הקניות מחשב אינטל + מדפסת
לאחר כחודש המדפסת התקלקלה לי, שלחתי את המדפסת לתיקון ושילמתי עבור שליחת המדפסת לתיקון 50 ש"ח.
כאשר המדפסת חזרה מתיקון היא לא חזרה מתוקנת ושוב שלחתי לתיקון בתוספת תשלום. בקיצור עד היום המדפסת מקולקלת, לאחר חודשיים המחשב התחיל לעשות בעיות, נמסר לי שיש שירות תיקונים בחברת pc2go , כאשר פניתי אליהם מס' פעמים נמסר לי שהם לא עובדים עם ערוץ הקניות בקיצור אין למי לפנות.
פניתי למוקדנית בשם סמדר והסברתי לה על בעייתי היא אמרה לי טוב שיצרתי קשר בתאריך כזה מיכוון שעוד שבועיים מסתיימת לי תקופת האחריות, אמרתי לה שהטיפול עובר אליה, אך עד היום אין תשובה מהם, אני מאוד מאוכזבת ויותר לעולם אני לא אקנה שום מוצר מערוץ הקניות.
לטיפולכם המסור .

אורלי כהן
כספי סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר בדיקת תלונותיה של הגב' כהן מול נותן האחריות, נמצא כי הספק מסר ללקוחה לשלוח אליו את המדפסת לתיקון.
יצרנו קשר עם הגב' כהן וניסינו לבדוק האם שלחה את המוצר לתיקון, הלקוחה מסרה כי תטפל בבעיה באופן פרטי.
תגובה:
אף על פי שתקופת האחריות תמה, הלקוחה מוזמנת לקבל שירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה