פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי התחייבות וזלזול מצד הספק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ארון דרך ערוץ הקניות, האישור לתשלום והחיוב הראשון היו מידיים כמובן והובטח שהארון יגיע תוך 14 ימי עבודה.
הספק יצר קשר ותיאם איתנו הגעה ל-10 ימים אחרי ההזמנה,
ביום האספקה-כשעתיים לפני השעה שנקבעה, התקשרו מטעם הספק והודיעו שהארון לא יגיע באותו היום מאחר והנהג שכח להעמיס לטענתם את הארון על המשאית ושיתקשרו לתאם תאריך חדש, לא חזרו אלי בימים שלאחר מכן וכל פנייה שלי אל הספק נענתה ב-"אנחנו בדיוק עכשיו מתאמים את קווי החלוקה ונחזור אלייך"-מיותר לציין שלא חזרו אליי.
את יום החופש שלקח בעלי מהעבודה לצורך כך כבר הפסדנו.
באותו היום פנינו בתלונה לערוץ הקניות ונאמר לנו שיחזרו אלינו כעבור 72 שעות עבודה.
כעבור 72 שעות - עדיין לא חזרו אלי מערוץ הקניות ופניתי שוב, שם נאמר לי ע"י הנציגה שניסו לחזור אלי והיה תפוס (אין אפשרות כזו בטלפון שלי כלל...). בכל מקרה התשובה שלהם היא שאין מה לעשות והארון יגיע רק בעוד 10 ימים. כלומר, 3 וחצי שבועות לאחר ביצוע ההזמנה!!!
כרגע אני עדיין ממתינה לארון, כאשר כל הבית מלא בבגדים ומשחקים מאחר ופירקנו את הארון הישן ביום בו היינו אמורים לקבל את החדש.
עלבון, כספי סוג הנזק :
אספקה מיידית של הארון ופיצוי כספי על 2 ימי העבודה שבעלי מפסיד+ עלבון+עוגמת נפש פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה