פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצרים ושירות לקוי! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
בתאריך 15.2.06 רכשנו מזרון ובסיס למיטה מערוץ הקניות. בטרם רכשנו - ביררנו במפורש - ומתוך ידיעה שלפעמים הספקים מסרבים להגיע אלינו - האם יספקו אלינו את המוצרים שנרכשו לביתנו בישוב ורד יריחו. לאחר שענה לנו נציג כי כן - שלחנו אותו שוב לבדוק כדי להיות בטוחים וקיבלנו אישור (קרו בעבר מקרים שסרבו לספק לאחר רכישה!).
מאז הרכישה ועד היום טרם קיבלנו את המוצרים שנרכשו מאחר שהספק מסרב להגיע לישוב למרות האישור שקיבלנו בעת הרכישה. הדבר לא הפריע לערוץ הקניות לגבות כבר שני תשלומים ולא להשיב לפניותינו ולהודעותינו כדי לפתור את המצב.
גועמת נפש ועלבון. סוג הנזק :
אספקת המוצרים באופן מיידי כפי שהתחייב ערוץ הקניות, פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
סגנית מנהל מחלקת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,

חל עיכוב באספקת המוצר של הגב' מירי.
תגובה:
המוצר סופק לביתה של הלקוחה.
כמו כן, ישלח פיצוי בגין העיכוב.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה